ik heb precies hetzelfde. Is t winter heb ik zin in de zomer, is t zomer heb ik zin in de winter haha Ik vind de winter in huis altijd wat gezelliger. Lekker vroeg donker, filmpje aan, lekkers erbij. Ja kan daar echt van genieten. Heb de zomer wel weer gezien
Jaaa kom maar op met de herfst! Halloween en de geur van regen en natte bladeren. Daarna de winter!!! Heerlijk Kaarsjes aan, verwarming aan, kerstboompje en lekker eten haha Ik ben zo blij dat onze dochter in December geboren wordt Hoe eerder hoe beter. Loop al sinds een paar dagen met een :"De herfst komt eraan!" gevoel... Het is pas eind juli, maar goed haha Liefs, Sam
Zowel de winter als de zomer hebben voordelen en nadelen Ik heb ook altijd zin in de winter als het zomer is en zin in de zomer als het winter. Afgelopen winter vond ik alleen wel heel erg koud... Vooral met een klein kind was dat niet erg handig. Bovendien merkte ik echt dat ik een shot zon nodig had en samen met mij vele anderen. De bedrukte hitte deze zomer is alleen ook niet erg fijn...
Na de hitte van de afgelopen weken heb ik ook echt zin in de winter! Ik vind het zo gezellig om lekker met een kop chocomel onder een dekentje een filmpje te kijken. Maar ik hou ook wel van de zomer, alleen niet van die temperaturen boven de 30 graden.
Hmmm, geen last van... Doe mij maar de zomer! Of in ieder geval de periode waarin het lang licht is! De herfst en winter hebben natuurlijk ook wel hun charmes, maar ik wordt vaak toch een beetje somber van het donkere weer...
Hahaha, tis ook nooit goed he De afgelopen weken waren te warm, nu het weer rond de 21 graden is vind ik het heerlijk. (Buiten dan, in huis zit nog steeds een beetje hitte.) Ons kleintje komt in sept, heb tot het einde van het jaar verlof + vakantie, dus kan lekker kroelen met de kleine op de bank van de winter. Daar kijk ik wel naar uit! Maar het hoeft echt niet meer zo koud te worden als afgelopen winter, al die sneeuw, ijzel, gladheid bleeeeeeeeeeeeeeeeh.
Heey, nog een halloween-vierder !! Jammer dat het in NL nog niet echt aanslaat (St. Maarten dan wel weer een beetje, maar toch)...
Oh ja heerlijk! En dan graag zo'n winter als afgelopen jaar. Bulten sneeuw, lekker buiten zijn met de kinderen sneeuwpoppen bouwen, sneeuwbalgevechten. Warme chocolademelk met een hema worst Het eten is ook zo veel makkelijker in de winter, al die lekkere stamppotten. Maar de zomer geniet ik ook van hoor. Zodra het lekker weer is, zijn we veel op het strand te vinden. Alleen die hele erge hitte vind ik nu niks. En niet voor mezelf, maar voor Noah. Die heeft er erg veel last van als het zo warm is, en dan zit ik de hele dag binnen bij de airco.
Hier ook hetzelfde gevoel. Maar nu nog even niet, dat gevoel heb ik altijd pas als het echt zomer/echt winter is! Ik kijk ook altijd uit naar sneeuw, maar zodra het er ligt vind ik het maar voor een dag of 2 leuk haha! En daarbij, kijk altijd uit naar sneeuw, maar vind het doodeng haha. Dus als ik weg moet oh oh oh, durf dan gewoon niet met de auto te rijden! Ach ja, wij NL zijn nooit tevreden. Dan roepen ze is ze warm, dan is het te koud, dan regent het alleen maar... Er is altijd wel wat
zulk weer als vandaag vind ik prima. gewoon bewolkt. niet die felle klote zon die in je face zit te schijnen. anderzijds wil ik ook weleens een dag naar het strand dan moet het wel iets warmer zijn. maar dan nog mag het van mij bewolkt zijn en niet die felle zon. een voorjaarszonnetje die niet sterk is vind ik wel lekker
Nee geen winter hier..Tot nieuwjaar vind ik het nog leuk en daarna duurt het me te lang,die donkere dagen,het koude weer nee voor mij niet.Doe mij maar lente en zomer!
misschien een beetje cliché maar voor mij heeft ieder seizoen zo zijn charmes.... dit weer is heerlijk, maar straks weer lekker met de kaarsjes aan op de bank ook! ik geniet gewoon altijd...hahah
IK ben een echt herfts/winter persoon, heerlijk op de bank met een dikke trui, slofjes aan en warme chocolademelk drinken terwijl het buiten regent of een lekker dik pak sneeuw!
mwah winter is niet mijn favoriete seizoen, vooral eind januari en februari lijken altijd eindeloos te duren... maar ik heb wel onwijs zin in kerst en sinterklaas met mijn meisje. En als de winter bijna afgelopen is, wordt ons kindje geboren... dus voor het eerst zal ik zeggen, laat maar komen die winter!
OOOHHHWWWW heerlijk de winter! Ik ben een van die rare mensen die de zomer op zijn zachts gezegd vreselijk vind! Ik kan niet wachten tot de blladjes weer van de bomen vallen, de open haard weer aan kan, de pepernoten in de winkel liggen en de kerstboom weer van zolder mag. Zucht....