Hi allemaal, Ik heb me suf zitten googlen maar kwam er niet uit. Ik ben ni 11+3 en heb al twee dagen steekjes in mn onder buik, alsof iemand zachtjes met een naald zit te prikken, het is niet pijnlijk maar voelt apart... De ene oo intenet zegt day het het kindje kan zijn (lijkt mij heel stug) en de andere zegt dat het banden pijn is, maar dat doet juist zeer bij mij.. Nu is men vraag wie herkent dit ook?😬
Het kan inderdaad bandenpijn zijn, mocht je toch erg twijfelen en onzeker erover zijn gewoon verloskundige bellen.
Ben der niet echt onzeker over maar was gewoon benieuwd want het doet geen zeer hihi. T voelt eigenlijk erg apart.. Het zijn kleine steekjes maar toch kietelt het een soort van haha
Nee was gister heel de dag aan de diaarree (sorry) en het zit zeg maar echt in het midden waar ik de rand van me baarmoeder voel
Ok! Ik heb t namelijk ook al vanaf week 9, en bij mij wisselt het. De ene week obstipatie, andere week diarree. Maar doordat de darmen zo van slag zijn, lijkt het alsof ik daar die "steekjes" van krijg. Ik had het vooral links. Ben al 2x naar t ziekenhuis geweest omdat ik onzeker was, maar baby maakt 't goed. Soms denk ik, kon ik de tijd maar vooruit spoelen zodat ik zeker weet dat alles goed gaat op t laatste moment. Haha Vervelend is t wel, maar waarschijnlijk zullen het bij jou ook de darmen zijn of de banden zoals eerder genoemd. De baarmoeder is natuurlijk al flink aan t groeien.
Ah oke, zolang het dan niet echt zeer doet zou ik me niet veel zorgen maken, ik heb wel zn trekkend gevoel aan de linkerkant als ik op bepaalde manieren ga zitten/liggen. De baby groeit dus de buik ook, en dan heb ik echt zn trekkend gevoel mischien heb je ook zoiets?
Dat herken ik! Inmiddels ben ik nu ruim 35 weken en is alles goed gegaan tot nu toe. Ik heb nooit de vk gebeld, maar zou het zeker doen als je je zorgen maakt.
Had Ik ook in het begin. Ik denk persoonlijk dat het gewoon door de goede doorbloeding komt... je baarmoeder is volop in de groei, alles raakt steeds beter doorbloed. Het hoort er in ieder geval bij.
jaa dat denk ik ook inderdaad, ik ben ook niet bang dat er iets mis gaat, ach tich voelt het "fijn" de steekjes en krampjes van 't groeien. Soort extra bevestiging haha