Ben ik nou de enige die zo'n zin heeft in de koude donkere dagen/ avonden? door dit beroerde weer van deze zomer verlang ik er gewoon naar lekker sávonds op de bank te zitten kacheltje aan (vindt ik het nu nog niet koud genoeg voor ) kaarsjes aan wijntje erbij. ik vindt de winter altijd erg leuk en gezellig en ook dan ben ik het zat hoor aan het einde van de winter (misschien komt het ook wel doordat ik niet kan wachten alle pas geshopte winterkleding aan te doen bij onszelf en bij zoonlief )
Ja hier nog zo'n weirdo! Ik ben een herfst en winter type, en die zijn er volgens mij niet veel. Maar by the way, de kaarsjes gaan hier in de zomer ook aan, en dat wijntje laat ik ook dan niet staan Maar ik wordt dus happy van koud, en guur weer
hier ook lekker net met vorst enzo dan ben ik als het aan mij ligt hele dagen buiten, als het mot regent vindt ik het ook heerlijk buiten en zeker op het strand. hier gaan de kaarsjes ook aan in de zomer maar binnen niet, wel buiten. en ook dat wijntje lekker hoor !
Zodra de zomer voorbij is kijk ik altijd enorm uit naar de winter (en zodra die voorbij is kijk ik weer enorm uit naar de zomer ) Heerlijk inderdaad: gordijnen dicht, kaarsjes aan, wijntje erbij, goeie film op tv, met dekentje op de bank. Gewoon weer dat knusse! Heerlijk!
Ik ben sowieso geen zomermens, meer een voorjaar. Maar het liefst toch nog de winter! Lekker een dik pak sneeuw en die vrieskou. Heerlijk kachel aan, gordijnen dicht, kaarsjes aan, goede film kijken en dan heerlijk met een zak chips op de bank! Kan ik me nu al helemaal op verheugen!
Ik vind het vaak heel lekker en knus. Vooral met de katjes erbij en de kaarsjes aan maar als ik dan weer een paar avonden zo heb gezeten dan verlang ik weer naar de zon Het is ook nooit goed haha
Op dit moment heb ik er eigenlijk helemaal geen zin in. Maar dat is omdat ik gewoon nog baal van de slechte zomer. Nu hoop ik dan maar op weinig regen in de herfst en winter, zodat we nog veel buiten kunnen zijn.
Hier nog iemand die met smart zit te wachten Terwijl iedereen in mijn omgeving nog op de laatste mooie zonnige dagen zit te wachten, vind ik het wel prima geweest! Heb gisteren tijdens een verjaardag al geopperd dat het tijd is om weer lootjes te trekken Ben er helemaal klaar voor
Ja hoor,ik heb er ook zin in! Ben zelf wel meer een zomer mens,lekker hele dagen en avonden buiten,en weten dat je de dag erna nog zo'n mooi weer hebt....maar dit jaar was het niet veel zeg,van mij mag gewoon de herfst echt beginnen. Heerlijk de hout kachel aan,rood wijntje erbij en de gordijnen dicht.
Alhoewel ik een lente/zomer mens ben, heb ik zin in de herfst/winter. vroeg donker, koud, kaarsjes, sneeuw, lekker gezellig. Mijn vriend verbiedt mij hierover te praten met hem omdat hij het idee heeft nog helemaal geen zomer gehad te hebben vanwege het slechte weer
Ik ook!!! Van mij mag het om 5 uur wel weer donker worden! Wij verwachten in oktober ons kindje en ik vind het heeeeeerlijk... andere 2 zijn in de zomer geboren, en dan ben je 's avonds nog altijd laat bezig met speelgoed in de tuin opruimen, tuin onkruidvrij maken, bloemen water geven.... Nu kunnen we lekker 's avonds op de bank hangen met onze kleine...heerlijk!
ik ook, ik hou ook van de hitte en de zomer, maar ik vind gewoon alle seizoenen te lang duren. Ik heb het liefst 2 keer in een jaar zomer en 2 keer in een jaar winter. Over die herfstsetjes, die zijn van de week allemaal aangegaan, het is maar een graad of 17 buiten en het zal ook wel niet echt warmer meer worden, dus hier zijn de kasten al omgewisseld.
Ik heb er ook zin in! Over ongeveer een maand krijgen we te horen of we een jongen of meisje krijgen, en ik kan niet wachten op het dekentjes-haken, en boxkleden naaien. Lekker knus! Ik doe dat soort dingen eigenlijk alleen met donker, koud weer, haha!
ik ben ook meer een wintermens vind het altijd zo gezellig in huis dan en ik heb het ook snel warm dus de zomer is niet ideaal voor mij.