Ik heb dat ook! Lekker verwarming aan dikke pyama, ook de kerstdagen heb ik zin in, kerstboompje, lichtjes aan. Sneeuw heeeerlijk de winterdagen, lekker warm aankledeen als je naar buiten gaat.. ik hou dr van!
Ik ben ook een wintermens ( oke niet te lang sneeuw en geen gladheid graag ) Heerlijk met een dekentje op de bank. Kaarsjes aan, roseetje erbij ....
Ben meer een zomermens maar kijk nu ook wel uit naar de donkere dagen voor kerst, 22 december uitgerekend ...vind de kerstboom en kaarsjes sowieso altijd wel gezellig, heb alleen een hekel aan de kou en die smerige witte gladde troep buiten
Ik heb echt wel in in de donkere dagen, dan verwachten wij ons kleintje.Dus van mij mag de zomer en de herfst lekker snel voorbij gaan.
Ik heb er enorm veel zin in! Normaal gesproken helemaal niet hoor, maar sinds ik zwanger ben kijk ik er zooo naar uit. Zal ook wel meespelen omdat onze dochter hartje winter geboren zal gaan worden, maar voor de laatste keer Sinterklaas, Kerst en Oud & Nieuw samen meemaken met dit kleine moppie in mijn buik, voelt heel bijzonder! Ik kan dan ook niet wachten!
Hier nog een. Ik hou helemaal niet van de zomer vooral hier in NL is het veel en veelste benauwd. En inderdaad ik vind het ook nooit gezellig, ik kan helemaal niet lekker op de bank enzo tegen vriendlief aankroelen zomers omdat het dan zo broeierig is. Het is helemaal erg wanneer het gaat regenen. ' Hey schat het gaat regenen zie ik, ik ga even naar buiten hoor! ' Kan er niks aan doen.
Altijd als de helft van de zomer voorbij isben ik het ook zat en verlang ik ook naar die dagen. Inderdaad lekker kaarsjes aan en kop warme chocomelk met slagroom heerlijk haha. Maar in de winter heb ik dat ook als de helft voorbij is dan verlang ik weer erg naar. De zomer haha
Ik hou van alle seizoenen. Nu weer heerlijk met een deken in de bank, gordijnen dicht, lichtjes aan. Alleen wil ik nu al om half 9 naar bed maar ik rek het uit tot 22.00 uur, net ik of aan een winterslaap wil beginnen.
Ik heb er ook zo'n zin in! Lekker dik ingepakt in de sneeuw wandelen en daarna met kop thee/chocomel op de bank met kaarsjes en dekentje.. Heerlijk!
Ik verlang er ook naar hoor! Lekker knus, verwarming aan, kaarsjes aan en onder een deken liggen. Ik kijk ook echt uit naar kerst en oud en nieuw, heerlijk!!
Heerlijk sneeuw, sjaal, handschoenen, lekkere ewrtensoep en warme chocomel!!!! Ik zit zelfs al te denken wat voor kerst decoratie ik wil enz. Heb ookal ff chocopepernoten in huis en kan niet wachten tot ik winterkleren kan shoppen voor de kids! Maarree.......weet iemand toevallig wat voor soort winter het wordt? Hopelijk niet koud en nat, maar koud en sneeuw
Oh ja heerlijk, laat maar komen! Ik heb nu toch een auto, dus ik hoef nooit meer op de fiets naar het station Kaarsjes en wijntje doe ik nu ook al wel, maar het ontbreekt nog aan de kale bomen, de leuke tv-programma's, het vroege donker worden, wind, vriezen (jaaa!) en wat dacht je van Sinterklaas en kerst, ik heb er ZO'N zin in!!
Ik vind het ook heerlijk, die lange avonden bij de haard, kaarsjes aan en lekker op de bank. Hebben er hier al een aantal gehad en vanavond komt er weer 1, zaaaaalig
Ik denk dat er nog meer sneeuw gaat vallen dan vorig jaar en niet veel regen. Ik heb wel een pokke hekel aan sneeuw, ben altijd zo bang dat ik op me giechel ga...
Ja, breien heb ik laatst weer eens geprobeerd, maar het lukt me niet meer.... (enorme ruzie met de eerste paar toeren, paar keer opnieuw begonnen, maar het werd niet mooi.... plus dat ik met mijn zoontje erbij steeds steken liet vallen....). Nee, ik ben blij dat mijn naaimachine straks weer uit het vet kan (leuke stofjes halen op de markt), en dat ik over een paar weken dus ook kleurtjes kan kiezen voor mijn dekentje(s). Ik kan gelukkig ook ontzettend genieten van de voorpret!
Hier vandaag voor het eerst de gordijnen weer dicht gehad..... Want het was gewoon koud eind van de middag....wat gaat de tijd toch snel....aan de ene kant vindt ik het wel lekker knus...maar aan de andere kant..... Vindt het eigenlijk wel fijn zodat ik alles lekker vroeg dicht kan doen omdat iedereen hier altijd binnen kijkt wij zijn ongeveer de enige van de 5 huizen die hier naast elkaar staan met de gordijnen gewoon open en dan ook nog is een tv aan...dat kan echt niet...woon op een zwaar gereformeerd dorp dus als dan op tijd mn gordijnen dicht kunnen vindt ik wel fijn.....geen pottenkijkers...maar ik hou er ook weer eigenlijk niet van als alles dicht is...hoe tegenstrijdig! maar lekker een grote pot thee erbij kaarsjes aan filmpje erbij...als het echt koud is met een dekentje op de bank kruipen