41 weken, morgen inleiden....spannend!!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Ingeping, 24 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Vandaag 41 weken zwanger.....vind het zo spannend allemaal. Morgen inleiden. Blijft zo spannend omdat het zo onbekend is he. Je weet gewoon niet wat je te wachten staat. En misschien maar goed ook. Verder twijfel ik over van alles. Hoe wil ik bevallen, staan, zitten, liggen hihihihi.....wil ik pijnbestrijding, maar ja dat zie ik dan wel weer. Moet me er niet druk over maken natuurlijk. Het loopt zoals het loopt en je ziet wel war je doet en wilt. Kun je eigenlijk niet goed van tevoren zeggen denk ik.

Verder nog mooie verhalen met inleiden. Verliep het vlot enz. enz. ;)

2. Jade86

Jade86 Bekend lid

Hey meis, ik heb geen ervaring wat inleiden betreft maar wil je wel veel succes wensen morgen.
    Op het moment dat je weeën hebt kom je er achter hoe je het liefst wil bevallen/weeën wegpuffen en dan weet je ook of je pijnbestrijding wenst.
    Ik ben toen ik eenmaal in het ziekenhuis was mijn bed niet meer uitgekomen (als ik uit bed ging werden de weeeën veel krachtiger en volgde ze sneller op elkaar, dus ik bleef lekker liggen ;)) Ik heb op een gegeven moment ook een ruggeprik gekregen en dat was voor mij een verlossing.

Geniet nog even lekker van je kleintje in je buik want morgen heb je hem hopelijk na een niet al te zware bevalling in je armen. Succes!!

3. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Lieve Ingeping,

Mijn verhaal ken je al, :). Alleen mijn ervaring is dat ik niet meer uit bed mocht. Omdat ik infuus had en later kon het niet meer omdat ik een ruggeprik had.
    En ja bij mij verliep het inleiden heel erg vlot, ik had binnen een paar uur 10 cm ontsluiting. Alleen had ik een opstandige dochter, :p....
    Heel veel succes en zet hem op. Ik hou je in de gaten.

XXX