41 weken, morgen inleiden....spannend!!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Ingeping, 24 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Vandaag 41 weken zwanger.....vind het zo spannend allemaal. Morgen inleiden. Blijft zo spannend omdat het zo onbekend is he. Je weet gewoon niet wat je te wachten staat. En misschien maar goed ook. Verder twijfel ik over van alles. Hoe wil ik bevallen, staan, zitten, liggen hihihihi.....wil ik pijnbestrijding, maar ja dat zie ik dan wel weer. Moet me er niet druk over maken natuurlijk. Het loopt zoals het loopt en je ziet wel war je doet en wilt. Kun je eigenlijk niet goed van tevoren zeggen denk ik.

Verder nog mooie verhalen met inleiden. Verliep het vlot enz. enz. ;)

2. Jade86

Jade86 Bekend lid

Hey meis, ik heb geen ervaring wat inleiden betreft maar wil je wel veel succes wensen morgen.
    Op het moment dat je weeën hebt kom je er achter hoe je het liefst wil bevallen/weeën wegpuffen en dan weet je ook of je pijnbestrijding wenst.
    Ik ben toen ik eenmaal in het ziekenhuis was mijn bed niet meer uitgekomen (als ik uit bed ging werden de weeeën veel krachtiger en volgde ze sneller op elkaar, dus ik bleef lekker liggen ;)) Ik heb op een gegeven moment ook een ruggeprik gekregen en dat was voor mij een verlossing.

Geniet nog even lekker van je kleintje in je buik want morgen heb je hem hopelijk na een niet al te zware bevalling in je armen. Succes!!

3. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Lieve Ingeping,

Mijn verhaal ken je al, :). Alleen mijn ervaring is dat ik niet meer uit bed mocht. Omdat ik infuus had en later kon het niet meer omdat ik een ruggeprik had.
    En ja bij mij verliep het inleiden heel erg vlot, ik had binnen een paar uur 10 cm ontsluiting. Alleen had ik een opstandige dochter, :p....
    Heel veel succes en zet hem op. Ik hou je in de gaten.

XXX

4. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingeping! Alvast heeeeeel veel succes!!! Laat je ons weten hoe het is gegaan? Ik weet morgen hopelijk meer over de inleiding.

Nou zet hm op!

5. suuuus

suuuus Actief lid

21 dec 2010
    244
    2
    18
    hoi Ingeping,

Spannend, ik weet nog goed hoe ik me voelde de dag voor de inleiding! Bij mij ging het erg gemakkelijk en vlot, ben met 37 weken ingeleid, heb gel gekregen sóchtends vroeg en CTG, daarna door het ziekenhuis gewandeld en na de lunch zijn toen de vliezen gebroken, was wel een spannend momentje, van o o nu gaat het echt gebeuren. Twee uur daarna met lichte krampjes 3 cm ontlsuiting, infuus gekregen en daarna na een halfuur kon ik plotseling mijn buik niet meer ontspannen, vpk die erbij was dacht de persweeen waren begonnen en idd gyn erbij en volledige ontsltuiting, ik was erg verbaasd omdat ik eigenlijk nog niet veel pijn had gehad, daarna is binnen 4 minuten onze zoon geboren, ik had 6 hecthinkjes maar verder geen last meer van gehad ofzo.

Wat mij heel erg heeft geholpen is zo goed mogelijk ontspannen, manlief heeft vanaf het breken van de vliezen non stop mijn voeten gemasseerd, ik was helemaal zen en relaxt, tot de persweeen begonnen dus.

heel veel succes morgen!

6. FastMotion

5 nov 2011
    59
    0
    0
    Ik ben ingeleid, 3 weken geleden. De eerste gel deed al zijn werk en ik kreeg vanzelf weeen. Ik heb een vlotte bevalling gehad, maar wel met pijnbestrijding. In mijn geval was dat door de staat van mijn lichaam en nog wat andere redenen, al aangeraden door de gyneacoloog en verloskundige (had al weken veel pijn aan mjn hele lichaam en sliep al weken zo slecht dat ze bang waren dat ik het niet zelf zou kunnen). Het eerste stuk heb ik uiteraard zonder pijnbetrijding gedaan en dat was heftig, maar uiteindelijk viel het me mee.

Heel veel succes. Ik herken de spanning en de twijfel en ook morgen zul je nog vast wel twijfelen. Ergens op de dag, of de komende dagen mocht het niet meteen lukken met inleiden, houdt dat vast vanzelf op en weet je prcies wat je wel en niet wil.

7. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Thanks meiden voor de reakties...probeer mezelf zo ontspannen mogelijk te houden en er niet teveel bij na te denken wat er wel of niet kan gebeuren....

8. Gazy

Gazy Niet meer actief

Hey Ingeping,

Ook ik word morgen ingeleid! Ik wil je heel veel succes wensen! Laat het allemaal lekker op je af komen! je bent vast in goede handen dus het komt vast allemaal goed!!

9. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @joycedi: dat is toevallig. Jij ook veel succes. En tuurlijk zijn we in goeie handen....spannend hoor....hopelijk verloopt het vlot en hebben we morgen ons wondertje in ons armen...

10. Gazy

Gazy Niet meer actief

@ingeping, ja inderdaad hopelijk wil het een beetje vlotte en hebben we gauw ons wondertje in onze armen.. en kunnen we beginnen/verder gaan met genieten en beginnen aan herstellen

Deel Deze Pagina