Ik kijk er ook naar uit, alleen knijp ik 'm wel zo nu en dan hoor.. Geef ik absoluut toe Ben vooral benieuwd hoe het nu zal gaan..
Is voor mij op dit moment nog een beetje vroeg! maar heb er inderdaad ook echt heel veel zin in!! Kan niet zo goed meer wachten
Ik weet totaal niet wat ik moet verwachten! Maar ik zie er wel naar uit... Misschien stom, en misschien veranderd het nog als het dichterbij komt. Maar ik kijk er zo na uit om ons kindje lekker te knuffelen en kussen. Normaal ben ik iemand die goed pijn kan hebben, en kan me er goed op concentreren. Maar in hoeverre ik dat met een bevalling kan?????? Ik ben gewoon reuze benieuwd, en misschien scheld ik dan wel alles bij elkaar haha.
Ik moet wel nog even wachten, maar ik kijk er wel al naar uit... Vorige 2 keren in 6 en 5 uur bevallen, dus hoop nu zeker zelfde tijd of nog korter
Bij de tweede had ik ook echt zin in de bevalling. Ik was gewoon zo nieuwsgierig naar ons kindje! En het is ook een hele fijne bevalling geworden.
Ik heb heeeeeeel veel zin om mijn kleintje vast te houden, NA de bevalling. Maar tegen de bevalling zie ik wel op. Niet dat het de vorige keren zo beroerd ging, maar het was ook geen pretje.......
nog heel lang wachten maar ik ben ook wel benieuwd! ik zie niet op tegen de pijn, doe al jaren yoga dus denk dat ik me er wel door heen sla. goed om te lezen dat er meer zijn die het ook wel zien zitten en zelfs leuk vinden! geeft moed!
Runner, dat had ik precies hetzelfde. Tweede bevalling ging heel snel, van 4 cm naar baby eruit in 10 minuten. Ik heb de hele zwangerschap zo min mogelijk concreet over de bevalling nagedacht, maar toen ik eenmaal moest gaan persen, raakte ik wel een beetje in paniek. Ik was zo bang dat ik weer de controle kwijt zou raken. De verloskundige zei toen dat ik moest stoppen met me te verzetten en gewoon moest doen wat mijn lichaam zei. Uiteindelijk begreep ik wel dat ik er echt niet onderuit kwam, en toen viel het toch heel erg mee. Dat is het enige dat je kunt doen, goed luisteren naar je lichaam en accepteren dat je niet alles onder controle kunt houden, go with the flow. Lastig hoor, maar anders maak je het alleen maar erger en moeilijker voor je zelf.
ik kijk er ook naar uit! kan eigenlijk niet wachten tot het begint maar dat is ook meer omdat ik gewoon mijn kindje wil zien