Zin in de herfst en winter

Discussie in 'De lounge' gestart door Elletje, 20 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Hahaha heel herkenbaar. Man wil in oktober naar Florida, maar dat vind ik maar niks haha. Ga dan liever in het voorjaar.

tuc vindt dit leuk.
  2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jaaaa ik kan echt niet wachten tot de herfst! Ik ben de 30+ graden echt meer dan zat. De winter hoeft van mij niet zo nodig, al kijk ik er wel naar uit dat ik dit jaar ECHT wat met zoon kan ondernemen als er sneeuw ligt enzo.

crystals vindt dit leuk.
  3. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.791
    493
    83
    Het was bedoeld naar aanleiding van de op, waar to aangeeft zin te hebben in zeikende regen ;)

Maar je hebt gelijk hoor, er wordt altijd gedaan alsof het in de herfst/winter alleen maar kan regenen terwijl er dan ook nog genoeg mooie dagen zijn!

CoffeeJunkie vindt dit leuk.
  4. A new day

A new day Actief lid

6 mrt 2015
    267
    111
    43
    Arnhem
    Heeeerlijk de herfst. De geuren in t bos, en al dat andere wat al benoemd is. Het is zo lekker knus.

Enige nadeel van herfst en winter is dat t zo vroeg donker is en laat licht. Die weinig zonuren tasten mijn gemoedstoestand aan, maar buiten dat heeeeerlijk. Ik ben ook zo'n type dat door iedereen getagd wordt op social media met nog .... dagen tot kerst :D:cool:

crystals vindt dit leuk.
  5. Nimue

Nimue Niet meer actief

Nee van mij mag het altijd zomer zijn, lente ook nog wel goed maar (de aanloop naar) de winter vind ik niet veel aan. Ja de bruine blaadjes en sneeuw zijn mooi maar dat maakt voor mij de donkere koude maanden nog niet iets om naar uit te kijken.. At all.

Zara75 vindt dit leuk.
  6. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.655
    2.558
    113
    Wat grappig ik dacht serieus dat ik zowat de enige was. Ik zei het 2 weken terug al tegen me collega's en die konden niet geloven wat ze hoorde hahaha.

Mammamuis, Tess27, Chocolat en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.029
    113
    Overijssel
    Heerlijk! Lekker vroeg donker,ik woon dan ook echt in mijn vest. ( zo’n gebreid lang vest ;))

Mammamuis vindt dit leuk.
  8. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Bruine blaadjes? Bruine blaadjes liggen op dit moment door de droogte op de grond. In de herfst zijn de bladeren juist groen, geel, oranje, rood, paars, roze en als ze een paar dagen op de grond liggen worden ze bruin. De herfst is zoveel meer, zoveel mooier dan alleen bruine blaadjes! ;) (sorry, ben een fanatieke liefhebber)

Dat komt doordat wij in Nederland altijd erg negatief zijn na de zomer (of nog negatiever dan normaal). In andere landen merk ik alleen al in de media veel meer liefde op voor de herfst.

A new day, Brinsa en crystals vinden dit leuk.
  9. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Laat de herfst en winter maar komen!!!! Ik kocht een tijd terug warmere kleding, die nu al twee maanden ongedragen op de hangers hangen :cry::roflmao:

Elletje en crystals vinden dit leuk.
  10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik ben een herfst en winter mens. Maar ik ben nog niet klaar met de zomer. We hebben nog 2 weken vakantie dus nog best wel in de zomer mood.

:thumup:

nizzie86 en Chocolat vinden dit leuk.
  11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oké, ik houd al op :D

Ik ben gek op de herfst (en de winter, en de lente en de zomer)

Bijgevoegde bestanden:

Elletje, Mammamuis, Rosy90 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.959
    3.838
    113
    Vrouw
    Also ik aan de herfst denk zie ik ook altijd de realiteit foto. Zo is het ook minimaal 2 van de 3 maanden in de herfst. En in de 2-4 weken dat de bladeren volgens velen mooie kleuren hebben regent het ook of je waait weg.
    Ik vind er echt helemaal niks niks aan. :roflmao:

funny-Autumn-leaves-expectation-reality.jpg

Nimue, Zara75 en Marchella vinden dit leuk.
  13. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Helemaal mee eens! Als oud & nieuw geweest is, vind ik het echt saai.
    Totdat het eind maart/begin april is. Die maanden kruipen ook echt voorbij. Ugh..

14. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Hahaha :roflmao:

Nou, afgelopen herfst heb ik behoorlijk mooie herfst wandelingen kunnen maken hoor! Ik had een huilbaby, dus was super blij dat het vaak droog was, konden we mooi wandelen!
    En mijn zoon en ik hebben toch echt weken lang de tijd gehad om de perfecte bladeren te zoeken,voordat alles bruin werd.
    Maar idd, de meeste van die prachtige herfstfoto's zijn gemaakt tijdens de foliage, al maakt dat voor mij niets uit en geniet ik van elk moment.
    En omdat we zo'n mega warme zomer hebben gehad, zal de komende herfst waarschijnlijk wel een regenachtige hel worden met vele bruine bladeren :(

15. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Ik wil nog wel een maandje zomer maar niet warmer dan 25 graden.maar ben nu ook wel in de herfstmood.pepernoten,warme thee een dekentje.dik dekbed. Kaarsjes lekker knus. Tot de kerst heerlijk.winter nee dankje

Elletje vindt dit leuk.
  16. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Oeh heerlijk de harde wind en dat het wat kouder wordt.
    Ik hou er van. En dan de 1e kerst in ons nieuwe huis, vorig jaar kerst waren we in gedachten hier al aan het versieren. De kerstboom had toen al een plek. Zo benieuwd hoe het staat dan.
    Ik heb er zin in, maar wel pas eind september graag die herfst. We willen de verjaardag van onz4 zoon nog buiten vieren.

Elletje vindt dit leuk.
  17. RUNY

RUNY Actief lid

16 aug 2017
    170
    71
    28
    Vrouw
    Ja!!! Ik vind t dan zo gezellig , en ik ben gek op kaarsjes ! En lekkere geurende waxjes enzo . Love it ... ook houd ik meer van winterkleding , maar ik heb t dan wel altijd koud dat is een beetje jammer Haha :)

Elletje vindt dit leuk.
  18. Mindy26

Mindy26 Bekend lid

11 feb 2014
    977
    413
    63
    Vrouw
    Ojaaa heerlijk! Ik zeg het al weken en mijn man verklaart me voor gek!
    Ik vind dat altijd een gezellige periode! Vroeg donker, kaarsjes aan.. heerlijk! Kom maar op:D

Elletje vindt dit leuk.
  19. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik ben net een zonvakantie aan het boeken voor december.
    Bah herfst en winter. Bah.

20. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Helemaal mee eens!

Troeeeelaa vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina