Hahaha heel herkenbaar. Man wil in oktober naar Florida, maar dat vind ik maar niks haha. Ga dan liever in het voorjaar.
Jaaaa ik kan echt niet wachten tot de herfst! Ik ben de 30+ graden echt meer dan zat. De winter hoeft van mij niet zo nodig, al kijk ik er wel naar uit dat ik dit jaar ECHT wat met zoon kan ondernemen als er sneeuw ligt enzo.
Het was bedoeld naar aanleiding van de op, waar to aangeeft zin te hebben in zeikende regen Maar je hebt gelijk hoor, er wordt altijd gedaan alsof het in de herfst/winter alleen maar kan regenen terwijl er dan ook nog genoeg mooie dagen zijn!
Heeeerlijk de herfst. De geuren in t bos, en al dat andere wat al benoemd is. Het is zo lekker knus. Enige nadeel van herfst en winter is dat t zo vroeg donker is en laat licht. Die weinig zonuren tasten mijn gemoedstoestand aan, maar buiten dat heeeeerlijk. Ik ben ook zo'n type dat door iedereen getagd wordt op social media met nog .... dagen tot kerst
Nee van mij mag het altijd zomer zijn, lente ook nog wel goed maar (de aanloop naar) de winter vind ik niet veel aan. Ja de bruine blaadjes en sneeuw zijn mooi maar dat maakt voor mij de donkere koude maanden nog niet iets om naar uit te kijken.. At all.
Wat grappig ik dacht serieus dat ik zowat de enige was. Ik zei het 2 weken terug al tegen me collega's en die konden niet geloven wat ze hoorde hahaha.
Bruine blaadjes? Bruine blaadjes liggen op dit moment door de droogte op de grond. In de herfst zijn de bladeren juist groen, geel, oranje, rood, paars, roze en als ze een paar dagen op de grond liggen worden ze bruin. De herfst is zoveel meer, zoveel mooier dan alleen bruine blaadjes! (sorry, ben een fanatieke liefhebber) Dat komt doordat wij in Nederland altijd erg negatief zijn na de zomer (of nog negatiever dan normaal). In andere landen merk ik alleen al in de media veel meer liefde op voor de herfst.
Laat de herfst en winter maar komen!!!! Ik kocht een tijd terug warmere kleding, die nu al twee maanden ongedragen op de hangers hangen
Ik ben een herfst en winter mens. Maar ik ben nog niet klaar met de zomer. We hebben nog 2 weken vakantie dus nog best wel in de zomer mood.
Also ik aan de herfst denk zie ik ook altijd de realiteit foto. Zo is het ook minimaal 2 van de 3 maanden in de herfst. En in de 2-4 weken dat de bladeren volgens velen mooie kleuren hebben regent het ook of je waait weg. Ik vind er echt helemaal niks niks aan.
Helemaal mee eens! Als oud & nieuw geweest is, vind ik het echt saai. Totdat het eind maart/begin april is. Die maanden kruipen ook echt voorbij. Ugh..
Hahaha Nou, afgelopen herfst heb ik behoorlijk mooie herfst wandelingen kunnen maken hoor! Ik had een huilbaby, dus was super blij dat het vaak droog was, konden we mooi wandelen! En mijn zoon en ik hebben toch echt weken lang de tijd gehad om de perfecte bladeren te zoeken,voordat alles bruin werd. Maar idd, de meeste van die prachtige herfstfoto's zijn gemaakt tijdens de foliage, al maakt dat voor mij niets uit en geniet ik van elk moment. En omdat we zo'n mega warme zomer hebben gehad, zal de komende herfst waarschijnlijk wel een regenachtige hel worden met vele bruine bladeren
Ik wil nog wel een maandje zomer maar niet warmer dan 25 graden.maar ben nu ook wel in de herfstmood.pepernoten,warme thee een dekentje.dik dekbed. Kaarsjes lekker knus. Tot de kerst heerlijk.winter nee dankje
Oeh heerlijk de harde wind en dat het wat kouder wordt. Ik hou er van. En dan de 1e kerst in ons nieuwe huis, vorig jaar kerst waren we in gedachten hier al aan het versieren. De kerstboom had toen al een plek. Zo benieuwd hoe het staat dan. Ik heb er zin in, maar wel pas eind september graag die herfst. We willen de verjaardag van onz4 zoon nog buiten vieren.
Ja!!! Ik vind t dan zo gezellig , en ik ben gek op kaarsjes ! En lekkere geurende waxjes enzo . Love it ... ook houd ik meer van winterkleding , maar ik heb t dan wel altijd koud dat is een beetje jammer Haha
Ojaaa heerlijk! Ik zeg het al weken en mijn man verklaart me voor gek! Ik vind dat altijd een gezellige periode! Vroeg donker, kaarsjes aan.. heerlijk! Kom maar op