Zin in de kerst..

Discussie in 'De lounge' gestart door miss C, 19 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik verlang al vanaf augustus na de kerst hihi.....De kids zaten toen voor het eerst alweer voor de polar express. Als je daar geen kerstgevoel van krijgt weet ik het ook niet meer haha....Ik vind het zo'n geweldige film, krijg meteen zin in de kerst. Zin in de gezelligheid, de drukte, de sfeer, de kerstboom, de versieringen, de kou, enz....... I love it, van mij mag het al snel weer zover zijn!!

2. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Ja hier nog zo'n gek haha. Ik dacht vd week nog, van mij mag die kou doorzetten, dan kan het ook weer kerst worden! En aangezien bij ons de kerstspullen achter de zoldertrap staan en ik die dus iedere x zie als ik naar zolder ga als ik de was moet doen zie staan kan ik niet wachten tot ze weer naar beneden mogen haha.

Heerlijk die lampjes, warmte en gezelligheid binnen. Laat het inderdaad maar stormen buiten :).

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik heb al sinds april zin in kerst... check me banner maar...;);)

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ik heb ook al super zin in de feestdagen...
    wij zijn 17 december 5 jaar getrouwd en gaan dan ook een midweek weg! dus dat telt ook mee (zijn nog niet op vakantie geweest dit jaar)...
    maar ik vind deze tijd van het jaar ook altijd wel fijn hoor! lekker binnen zitten terwijl het regent en waait of sneeuwt... heerlijk!

5. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ik roep altijd heel hard dat ik het zo jammer vind dat de zomer al voorbij is. Maar hoe vroeger het donker wordt, hoe heerlijker ik het vind!

6. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Vind kerst ook altijd heel erg gezellig maar dit jaar kan ik er haast niet op wachten! EINDELIJK zal ik niet weer de enige in de familie zijn zonder partner. Mag het dit jaar vieren met een heeele leuke vriend:D Vind het dan toch specialer:)

7. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Oh dat is inderdaad fijn Jessy :) !

8. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Jaaaa zin in!! :)

9. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik heb ook altijd zo'n zin in kerst. Ik vind het sfeertje zo leuk. Kerstliedjes, winkels mooi versiert, kerstboom met lichtjes,kerstshow/markt en met een beetje geluk sneeuw met kerst. Gezellig met de hele familie.

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb er alleen zin in omdat we dan er even tussen uit gaan waarschijnlijk en daar ben ik zzzzooo aan toe!!

11. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    ik roep het ook al 3 weken :D Die gezelligheid met elkaar, de kerstboom, de kerstliedjes!

12. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik kijk uit naar de herfst, maar de kerst slaan we dit jaar over en gaan op vakantie. Hebben er zon geen zin in dit jaar ;)

13. zinzi

zinzi Bekend lid

22 jul 2012
    627
    0
    0
    Ik heb ook al zin in de kerst hoor! Normaal werk ik altijd met de feestdagen (zorg). Maar nu ben ik nog heerlijk met verlof.
    en het is natuurlijk de eerste kerst van ons komende kleintje.
    Niet dat die er iets van merkt, maar voor mij voelt het toch wel speciaal!

En kerstmuziek kan ik altijd naar luisteren!

14. chila

chila Niet meer actief

Ik heb ook zin in de feestdagen! Onze kleine moet dan geboren worden!! Dus kan niet wachten.
    Maar ook de kerstdagen en sinterklaas vind ik elk jaar gewoon heel leuk. De gezelligheid, samen zijn, de kerstboom, cadeautjes, kerstmarkten, alles versierd met leuke lampjes, sneeuw (misschien ;))
    Laat die tijd maar weer komen!!

15. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik heb er ook al zin. Gezellig weer de kerstboom, kaarsjes. Koud buiten, lekker warm binnen. En de eerste kerst met ons kindje. Ik kijk er naar uit!

16. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Ik ook, altijd! Heb toevallig gisteren de cd van Celtic Woman (kerstliedjes) binnengekregen haha.. Prachtige liedjes.. Tijd van de kaarsjes 's avonds, gezellig samen en Kerst komt er weer aan. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Het liefst laat ik de kerstboom ook tot de zomer staan.. En het mooiste is nu ook nog dat ik van morgen posi heb getest, dus tijdens de kerst zwanger ben ;)

17. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Gefeliciteerd!!!

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik kijk ook uit naar de december maand we gaan dit jaar naar de kerst markt in insbrück dus heerlijk weg hahaha

19. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Kiwi1405: gefeliciteerd! Geniet ervan.
    Ik heb ook zin in kerst. Dit jaar met een zwangere buik. Zo speciaal lijkt me dat!

20. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Ik heb er ook zooooo zin in!
    De eerste kerst met ons kleintje!
    Kan echt niet meer wachten!
    Zo heb ik ook zin in Sinterklaas! Doen we eigenlijk nooit aan maar vind het nu een erg leuk excuus om naar de intocht te gaan kijken hihi!

Deel Deze Pagina