Zin in de kerst..

Discussion in 'De lounge' started by miss C, Sep 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik kan niet wachten.
    Vorige jaar zijn we tussen kerst en Oud&Nieuw verhuisd, ben met de kerst lekker aan het klussen geweest hihi

Kan niet wachten om alleen uit te pakken en te versieren!

2. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    Leuk leuk leuk! Wanneer komt bij jullie de kerstversiering te hangen?!

3. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Ik heb er ook zin in hoor! De herfst vind ik nog wel leuk maar dan de maand november/begin december. Brrrr..Haat die maanden! Kerst is altijd gezellig met familie enzo en vriend is lekker 2 weken vrij.

4. Chaea

Chaea Niet meer actief

Ik heb ook zin in kerst XD en Sinterklaas hahah =P zijn echt zulke gezellige tijden haha :D

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik vind de wintermaanden en Kerst ook het leukst van het jaar!
    Nu voelt het extra speciaal omdat ik 22 december ben uitgerekend ook nog.
    Hoe kouder het word hoe dichterbij ik bij de bevalling kom, ik vond het echt heerlijk.
    Ik kan ook echt genieten als een malle vandie knusse kerstlichtjes en lekkere oliebollen, kaneel geuren overal, korte donkere dagen... hmmmm

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik vind de kerst vreselijk! Ben gewoon meer een zomer mens. De korte dagen en de kou vreselijk!! Speelt ook mee dat mijn ouders gescheiden zijn en en kerst dus altijd lastig is.

Dit jaar voor het eerst sinds jaaaaaren kijk ik er weer naar uit! We gaan met de hele familie een midweek weg heeeeeerlijk!

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij gaan trouwens eind november 6 dagen naar Disneyland Parijs, en ben zo benieuwd hoe dat er tijdens de kerst periode uit ziet.
    Zin in!!

8. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

Jul 25, 2010
    602
    79
    28
    Kijk er dit jaar ook weer helemaal naar uit.
    Normaal eigenlijk ook wel maar vorig jaar hoorde vriend en ik dat we door faillisement werkgever eind dec allebei werkeloos werden.
    Was dus een zorgen kerst.

gelukkig allebei snel weer een baan en blijft dit nog ff zo(je weet het tegenwoordig nooit zeker meer) en kunnen we nu heerlijk genieten.

Wil het liefste de boom eind nov al opzetten.moet ff kijken hoe de weekenden vallen want meestal doe ik het de laatste zat van nov.
    Maar met oud en nieuw moet hij ook weer weg zijn,na de feestdagen vind ik het ook weer heerlijk om hier lekker op te ruimen.

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Nee altijd zo verplichtingen maar dan hebben we er wel extreem veel in december

2 dec. SM jarig
    5 dec. Sinterklaas
    17 dec. beste vriendin
    23 dec. Timo :)
    23 dec. Me vader (mooiste kado die hij ooit kreeg was 23 dec 2010 ;P)
    25 dec. 1e kerstdag mijn ouders
    26 dec. 2e kerstdag schoonouder
    27 dec. verjaardag nicht/vriendin
    31 dec. verjaardag schoonzus + oud en nieuw
    1 jan. naar oma's naar ouders

ojah was alleen dec :)

10. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

I loooooove de feestdagen! ben er ook alweer mee bezig hoor, lekker "sneupen" op pinterest naar ideeën en lekkere recepten. Heb nu ook een recept gevonden voor de echte eggnogg, ook even proberen dus ;). We hebben ook al echte tradities hier, maak zelf slaatje altijd met kerst, en met oud en nieuw bakken mijn vriend en ik altijd oliebollen. Iedereen weet dit en komt die dag gezellig langs met een leeg bakje/pannetje om oliebollen te halen.
    Dit jaar wil ik zelfs met de kinderen koekjes en melk klaarzetten op kerstavond voor de kerstman, en schuif dan gewoon wat lekker snoepgoed in zo'n leuke kerstsok voor de kids.
    Call my crazy, maar wij genieten ervan en daar gaat het uiteindelijk om ;)

11. sorien

sorien Actief lid

Apr 3, 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja ik ook al pfff hoewel ik dan echt tegen de laatste loodjes zal zijn hihi

12. Ik heb daar ook zoooo ontzettend veel zin in! Ben al volop bezig met sinterklaas- en kerstcadeautjes kopen, het staat al vast dat mijn familie op 1e kerstdag bij ons komt.. Heerlijk! :D

13. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Normaal ben ik ook zo, maar nu ik tegen die tijd 30 week plus ben van een twins moet ik er nu nog even niet aan denken.... hahahha, maar wie weet komt het nog!

14. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    3,050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    yippie ik verheug me er ook al op!!!!

15. Within

Within Niet meer actief

Ik kijk er ook al helemaal naar uit! Lekker op de bank onder een dekentje, kaarsjes aan, thee erbij...

Feestdagen vind ik ook altijd gezellig. Lichtjes overal, de sfeer die onder de mensen hangt...

En deze kerst zwanger!! 2x zo bijzonder.

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik haat winter, kerst niet maar ik heb er niet veel mee, ik ben niet christelijk ofzo.
    we gaan wel elke kerst bij mn ouders eten met de hele familie, is wel leuk maar ik ben wel blij dat dat geen 2 dagen na mekaar is.
    mn vriend werkt in een winkel en moet in de maand november en vooral december heel erg veel werken, we zijn dan blij als het januarie is en het wat rustiger word.

maar dit jaar komt er rond de feestdagen een nieuw gezinslidje bij, ben uitgeteld op 28 december waardoor ik dit jaar heel erg naar uitkijk naar de feestdagen, de feestdagen zullen ook wel een hele andere betekenis krijgen als we ons eigen gezinnetje hebben.
    ik hoop wel niet dat er sneeuw is op de wegen als ik naar het ziekenhuis moet omdat ons kleintje wil komen want belgie en winterweer,...dat zout zal eind oktober al op zijn, belgie kennenede haha :p het ziekenhuis waar ik ga bevallen is toch zo een 30 min rijden als je op een normaal tempo rijdt

17. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    3,050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg

Ja idd zo denk ik ook....
    Dan ben ik bijna 30 of 31 weken zwanger als ik dat goed tel:p

18. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    1,785
    0
    0
    purmerend
    Ik kreeg gisteren zin in de kerst, ik liep door het tuincentrum en opeens verlangde ik naar de kerstshow. Zo gezellig :) Nog ruim 3 maanden!!

19. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nee helemaal niet, vorig jaar was kerst echt verschrikkelijk voor ons dus ik kijk er nu erg tegen op. Ik kijk wel uit naar het nieuwe jaar, een nieuwe start. Erger dan dit jaar kan het niet worden.

20. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    Zover ik weet gaat bij tuincentrum overvecht de kerstshow op 18 oktober open!:D

Share This Page