Ik kijk er ook al naar uit! Kerstboompje in huis kaarsjes aan dekentje op de bank kopje thee of warme chocomelk en niet te vergeten de boerenkool met worst!
Ik kijk er het hele jaar door naar uit, ik ben dan ook totaal geen zomer type Geef mij de winter maar hoor, met alle aspecten die erbij horen! De kaarsjes lekker aan. Heerlijk snel donker buiten en de geur van appel en kaneel. Lekker knus op de bank met een dekentje een goede film kijken. Gezellig met z'n allen bordspelletjes doen en vooral uitkijken naar Sinterklaas en Kerstmis! De kerstboom van zolder halen en de ballen en slingers er met kindlief in ophangen. Het ziet er niet uit, maar man, wat is het gezellig en wat een lol hebben we! Dan zijn daar de eerste sneeuwvlokken en kan de slee uit de schuur gehaald worden. Maar eerst moeten we ons nog goed inpakken! De wanten, sjaal en dikke winterjas worden aangehesen en vooral de snowboots niet vergeten! Die heerlijk schrijnende wind die je wangen bevriest! En dan, kom je in een heerlijk verwarmd huis weer binnen, je gooit je laarzen van je af om ze te ruilen met sloffen en je ploft met een goede en grote beker warme chocomel mét slagroom op de bank. GENIETEN!! Ja, naar dit soort dingen kijk ik het hele jaar uit
Ja ik ook. Ik heb er nu al zin in. De kerstdagen zijn zo warm en gezellig. En dan op een goede manier warm niet dat 30 graden warm..... Leuk!
Oh ik er zo ontzettend zin in! Ik kan niet wachten! Niet zozeer vanwege de cadeautjes maar gewoon de sfeer!
Ik ook!! Heerlijk op onze nieuwe bank met zo'n lekker nep bontkleed en kaarsjes aan en lekker wijntje!! Kan niet snel genoeg zo ver zijn haha!
Ja heerlijk! Ben ook zo benieuwd hoe het met onze meid in de sneeuw zal gaan (als we sneeuw hebben deze winter). Ze kan nu lopen en tegen die tijd natuurlijk een heel stuk beter dan nu, dus gaan we lekker banjeren door de sneeuw en lekker op de slee!
Heb er ook weer zo´n zin in. Was nooit echt een kerstfanaat, in spanje heb je alleen de 25ste vrij, dus de volgende dag gewoon weer werken en vaak ook nog warm en zonnig. Maar sinds ons meisje er is vind ik het zoooo gezellig. Mooie kerstboom, cakepops bakken met mn meissie, lekker eten, wijntje, kaarsjes....! Het uitpakken van de cadeautjes! Kan niet wachten.
Ben net terug van een heerlijke (warme) vakantie en ik heb het elke dag koud... ben dol op de feestdagen en mooie winterdagen maar nu nog even niet.. brrrrrr
ja ik ook, even uit de sleur, in "sprookjes wereld" begeven met het sfeertje, de lichtjes, en even extra lekker eten maar ook omdat mijn kleine meid het bewuster gaat meemaken.
In de kerst eigenlijk nog niet, maar wel in de herfstperiode, nu de zomer toch definitief voorbij lijkt te zijn. Lekker kaarsjes branden op de donkere avonden, onder een dekentje op de bank tv kijken of met de iPad zitten, in afwachting zijn van de komst van ons derde wonder.. Enige zware zal zijn dat ons dochtertje in oktober alweer een jaar is overleden, maar daar proberen we ook een mooie dag van te maken. Over een maandje ben ik vast wel helemaal in de kerstmood, love that :-D
Ik geniet van de verschillende seizoenen en kan soms ook hartje zomer opeens veel zin hebben in kerst, of de dagen rond st. Maarten en halloween. Of de dagen dat de sneeuwklokjes hun kopjes opsteken en je je realiseert dat het voorjaar met haar frisse groene kleuren niet meer ver weg is. Zoals nu, afgelopen weekend de tuin herfstklaar gemaakt, pompoenen en kalebassen ter decoratie op de tafeltjes en binnen een klein beetje herfst met gebreide pompoenen, tamme kastanjes en enorme dennappels. Nam vriendlief ook nog een prachtig herfstig zonnebloemen boeket mee naar huis. Ik zit gewoon volop te genieten thuis. Voor mij is het heel duidelijk het stil staan bij de seizoenen, bij de overgangen, bij de momenten die je samen wilt vieren en genieten. En weten jullie wat het mooie is aan kerst? Je hebt de adventstijd om naar kerst toe te leven. Een periode van spanning, verassingen, voorbereidingen en voorvreugde. Dan de boom overdag op heilig avond opzetten en 's avonds kerstavond vieren. Om dan vervolgens twee dagen ontspannen met familie samen te zijn en te genieten van de rust en elkaars gezelschap. Heerlijk!