De knuffels van je kids ? Lana haar liefste knuffel heet Pluis, Emma's knuffeltje is Pop en Sjoerd zijn knuffeltje is Sjoerd Benieuwd naar de namen, er mogen ook foto's bijgevoegd worden Dorien
Florine heeft een knuffeldoekje en die heet toet en ze heeft een minnie mouse en die heet dus gewoon minnie Pepijn heeft een aap dus die heet jawel aap En een bokje en die heet toet
Mijn dochtertje heeft drie poppen: Noortje, Lies en Mimi Zoon heeft 'gewoon' Nijntje en 'vriend' (een groot blauw konijn van lief.. Mijn dochter heeft dezelfde in het fuchsia en die heet vriendin).
komen ze zeheeft er een boel haha -Leeuwtje met stipt op 1 is haar alles -tommy ( de tommy van sesamstraat) -schaap ( gekregen van opa enoma bij haar Geboorte) - Aapie ( gekregen in de apenheul) -Julia ( van julianatoren hier allemaal
Onze zoon heeft een knuffel bij zijn geboorte gekregen en toen ie 3 maanden was wees hij ernaar en zei "una" we hebben haar Luna gedoopt en slaapt er nu nog elke nacht mee. Nu heeft ie een stokstaartje pas gekregen die heet Oscar (vraag me niet hoe hij erop komt) we hebben een Semmy en Sammy (2 dezelfde schildpadden gekregen bij de Efteling) Mijn dochter heeft veel wisselende knuffels die ze leuk vind, waaronder Dora (die heet uiteraard gewoon Dora hihi)
Mijn oudste heeft 2 ezeltjes, die heten allebei 'Tie' . Toen hij net kon praten, wees hij naar ze en zei : tie tie tie. En nu heten ze dus al bijna 4 jaar Tie. De jongste heeft een Nijntje knuffel met een geknoopt doekje er aan, en die knuffel heet ook gewoon Nijntje.
Wij hebben hier Paddo de Schildpad Ik ga elke keer helemaal stuk als hij het over 'Paddo' heeft Z'n tijger heet Kundi (Koen-die), Simba is gewoon Simba (leeuwenkoning) en de rest is naamloos!
Mijn oudste heeft een knuffeldoek met kop erop en die heet lappie en dan heeft ze varken nog (jawel is ook een varken ) De jongste heeft verschillende knuffels, maar 1 allergrootste favoriet (lees 24 uur per dag) en dat is een hondje en heet Woeffie
Dochter heeft pino van sesamstraat en heet ook "Pino" Zoontje heeft een witte(nou ja ooit waren ze wit)muis die hij "pieppiep" noemt.
Onze dochter heeft Die aap van de difrax en die heet heel verrassend aapie Onze zoon heeft Harry de Hippo van tiamo collectie en die heet Hippo
Mijn dochtertje haar favoriete knufel heet ' knuffel'. Verder heeft ze nog ' donkey' ( een ezel), Avia ( een paard) en lotte ( een blauwe knuffel). Ze heeft nog meer knuffels, maar die hebben elke keer weer een andere naam.
Konijn, een hand gemaakt knuffellapje, imiddels is dezeee behoorlijk afgeknuffeld (tijd om een nieuwe te knutselen)
Mijn zoon heeft een hond als knuffel en die heet Tommy, mijn dochter heeft een leeuw als knuffel en die heet Loewi Beide slapen ook nog met een knuffel/spuugdoekje