Zin in de winter..

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 23 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik ben een echte winter liefhebster. :)
    Kan niet wachten tot het super gezellige sinterklaas en kerst.
    Bovendien ben ik ook nog gezegend met een lieve aankomende winter baby, had niet beter gekunt dus.
    De tijd van het jaar wanneer ik mij het gelukkigst voel zijn in de winter. Ik ben het type dat buiten gaat wandelen als het regent, heerlijk.....
    Het weer zoals het nu is mag ook nog wel even blijven. Sinds ik mijn dochter heb kan ik het wel waarderen.

2. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    #22 Rinajusase, 23 aug 2012
    Laatst bewerkt: 23 aug 2012
    Ehhh nee, ik deel je gevoel niet...........ik heb echt totaal niets met de winter. Van mij mag het eeuwig zomer blijven........okee, lente is ook goed:D:D

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Nou, ik ben blij dat we seizoenen hebben, uit ervaring, want ik heb ook een tijdje in het buitenland gewoond, kan ik zeggen dat elke dag lekker weer ook gaat vervelen hoor. Kerst vieren in de tropen is toch gewoon raar.
    Maar ja, toch zou ik wel willen dat de zomers hier in Nederland wat langer zouden duren, dat weer wel. Haha, ben een zeikerd hoor, maar ja, daar ben je Nederlander voor.
    De winter heeft ook weer wat gezelligs, lekker binnen kneuterig zitten na een frisse wandeling, warm drankje erbij, heerlijk!

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    De winter duurt mij altijd veel te lang, maar de eerste maanden kan ik er echt volop van genieten. Man zou best ergens willen wonen waar het altijd warm is, maar ik vind juist de overgang van de seizoenen fijn.

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wij moeten nog op zomervakantie (hopelijk 2 weken zon in zuid frankrijk) maar toch heb ik ook mega zin in de herfst/winter zo gezellig.
    (al hou ik ook mega van de zomer en kan het mij niet warm genoeg zijn)

6. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Ik verheug me wel op iedere seizoen, ieder seizoen heeft wel wat vind ik!

7. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik heb ook super zin in de herfst/ winter. De motivatie van Shaddixxx zou de mijne kunnen zijn!:D

8. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Dat denk ik ook wel idd........ik ben ook wel blij met de 4 seizoenen die we hebben hoor, maar de herfst vind ik dan toch het minste met al die regenbuien;)

9. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ik kon met je meekomen tot aan het laatste zinnetje... toen was ik alweer klaar met winter hahaha
    Ik vind winter heerlijk maar dat opstaan in kou en donker vind ik echt vreselijk!
    Geef mij maar lente! Echt helemaal mijn seizoen...
    Maar alles heeft wel zn charme hoor! Eerst nog een fijne herfst, lekker door het bos lopen door de bladeren, ook zo heerlijk!!!

10. singa

singa Niet meer actief

Hier ook een ontzettende zin in de kerst. Geen idee waarom, we hebben niks speciaals gepland en ik moet eerst nog op zomervakantie. Gewoon gezellig de kerstboom opzetten en het huis versieren.
    De sinterklaascadeautjes voor mijn dochter zijn hier al in huis. Wat ik eventueel overhoud krijgt ze dan met kerst.

11. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Oh jaaaa.... hutspot en boerenkool met zo'n lekker (vega!)worst en een dot mosterd.... lekker DWDD aanzetten en genieten van het idee dat je warm binnen bent terwijl het buiten regent/sneeuwt.

Ik heb weinig leuke zomerkleding... in winter vind ik het zoveel makkelijker om kleding te vinden. Ik heb al truitjes, wollen rokjes en hoge laarzen gekocht voor de herfst. Kan niet wachten tot ik ze uit mag pakken! :D

Ik heb zin de goede films die in december uit komen, in de pepernoten (niet nú.... ik vind het te zot dat ze nu al in de schappen liggen) en taaitaai. Ik kan niet wachten tot ik niet meer het gevoel heb dat ik "naar buiten moet omdat het zo mooi is buiten". Ik wil mijn Uggs aan kunnen doen (en op kantoor weer uit), me geen zorgen zorgen maken over mijn melkflessen-benen, kaarsjes aan doen om 5 uur, het strand op met fikse tegenwind, de bossen in met sneeuw, sneeuwballen gevechten in de straat, ....

Zucht... ik hou van de winter.

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

van mij mag de winter wegblijven, om 17u is het al donker, ik heb het niet graag koud, men auto vind de kou ook verschrikkelijk (diesel), vroeger opstaan om men ruiten te krabben, gladde wegen, sneeuw wat veranderd in vieze pratsh, ik wil nooit opstaan want dan weet ik dat ik het weer koud heb

warme chocomelk is nu ook lekker net zoals die zogenaamde wintergerechten, winter of zomer, ik drink en eet waar ik zin in heb, mn smaakpapillen zijn het hele jaar door hetzelfde

het hoeft ook niet zoals de zondag te zijn, 38graden is te warm maar tussen de 20 en 28 vind ik het heerlijk

alleen in deze winter heb ik ontzettend veel zin maar dat heeft niks met het weer te maken maar dan komt ons klein menneke het gezin compleet maken ;)

13. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ik zei het van de week ook al tegen mn man! komt door die laatste hete dagen,dat vieze gezweet en geplak,dat ge-bbq ben ik ook wel zat ondertussen,die spelende buurkindjes aan mn hek de hele dag,mn dochter die elk uur een andere jurk aan wilt.

Heb vooral zin in de feestdagen,vorig jaar had ik dat helemaal niet maar deze keer ga ik extra uitpakken met een mooie boom,volgens mij hadden we afgelopen jaar helemaal geen boom....weet het niet eens meer...

Alleen die kou in huis,das wel jammer altijd!!

14. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    Heerlijk.

Bij mij begint het meestal net na het verschuiven van de klok.is het aan rond 16.00 al schemerig.
    Sávonds lekker kaarsjes aan ,dekentje erbij.
    Elk jaar wil ik ook eerder de kerstboom neerzetten. Meestal doe ik het het weekend voor of na sint(sorry dames ik weet het)
    Vorig jaar helaas vreselijke kerstdagen gehad. toen kregen mijn vriend en ik allebei te horen dat we wegens faillisement werkgever per 27b dec geen werk meer zouden hebben.

Hopelijk nu een wat feestelijkere maand.

15. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    We hadden toch wel een boom!!:D

Bijgevoegde bestanden:

16. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ach deze is ook lief!
    Iemand anders nog leuke foto`s wat met de herfst winter te maken heeft toevallig?

Bijgevoegde bestanden:

17. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Haha toen het zo benauwd was zei ik ook: ik ben blij als het winter is.

En verlang ook een beetje naar die knusse momenten zoals ts heeft genoemd op kerst en sint na (doen we niet aan) :p

Maar hoe het weer nu is vind ik ook wel lekker, niet te heet. Lekker warm met een lekker windje. Echt weer om iets te kunnen doen en niet zoals hiervoor dat als je al stil zit, je kapot zweet.

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja, ook ik heb zin in de winter :D
    Vooral in Sinterklaar en Kerst omdat Mira er nu voor de eerste keer echt aan mee gaat/kan doen..
    De knusse avondjes naast de kerstboom mis ik ook!
    Warme Chocolademelk voor het raam, ja ja! Laat de winter maar komen :D

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik vind de wintertijd ook heerlijk. BEHALVE als het glad is, dan is het doodeng op de weg. Verder geniet ik van alles, het meest nog wel van sinterklaasvieren op mijn werk ( basisschool) !!

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Gaan jullie even heeel snel je mond spoelen??

Hutspot en stampot enz kan je nu ook wel eten.. Evt bak ik wel pepernoten, familie kan je ook mee bbq-en..

Nee, laat die zomer nog even blijven!!

Deel Deze Pagina