Zin in de wintermode!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Momfulness, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

:DWie heeft er nog meer zin in de wintermode? Vooral met dit weer denk ik, wat zal er straks weer allemaal voor moois in de winkels hangen. Ben ook al laarzen aan het kijken, terwijl het dus eigenlijk nog hartje 'zomer' is :)

Nu is het natuurlijk wel zo dat ik zwanger ben en het is dan ook extra leuk om straks weer normale kleding aan te kunnen.

Nog meer mensen? Of al iets gekocht voor de winter toevallig?

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ikke! Tenminste voor de kinderen, heb al een winterjas inclusief sjaal en muts voor mijn dochter uitgezocht. Heb al leuke jurkjes gezien. Mooie overhemden en truien voor zoonlief. Leuk leuk leuk!

3. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ja ik kan ook niet wachten haha.. idd ook omdat ik dan weer normale kleding kan gaan kopen !!

ook voor mijn dochtertje heb ik al vanalles gezien (online) en voor de baby kan niet wachten om geld uit te geven hahaha

4. Momfulness

Hier gisteren ook een leuke fleece met windstopper voor mijn zoontje gekocht en weer een bloesje met lange mouwen, alvast voor de wat koudere dagen :). Kan ik helemaal blij van worden als hij het aan heeft.

Ik vind het voor mezelf vooral weer lekker om straks gewoon mijn spijkerbroek aan te kunnen met hoge laarzen en een lekker trui of jasje. Van de zomer ben ik vaak snel op de kleding uit gekeken. Vooral nu met de positiekleding.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik heb gister een paar laarzen gescoord. Maar verder dan positiekleding zal ik niet komen deze winter en daar kijk ik dus totaal niet naar uit blehhh

6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.863
    5.130
    113
    Home
    ik ook :D heb al van alles online gezien en moet me een beetje inhouden om niet teveel te kopen nu

7. Momfulness

@sidmick, haha dat gevoel had ik dus deze zomer. Ik zit hier weer in mijn eeuwige legging met tuniekje. Maar bij mamalicious zag ik wel een leuke wintercollectie hoor! :)

@Fairy, hier dus ook in afwachting op een meisje.... En dat er dus geen leuke jongenskleding bestaat is helaas ook "bullshit" ik zie veeeels teveel!

als iemand zich geroepen voelt zijn eerste winteritem te showen. Be my guest...

Misschien doen we nog ideeen op.

8. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik zit ook te wachten tot de winterkleding voor baby's te voorschijn komt ... mn meisje wordt in de herfst verwcht dus heb nu helemaal nix aan die dunne kleertjes :) de kast is nog zo leeg :(

9. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik werk in de kinderkleding en ik geniet gewoon nu van de nieuwe collectie wat binnen komt. Tis weer allemaal zo leuk, maar ik vind het nue cht nog te vroeg om te kopen.
    Winterjas heb ik voor de dames hier ook al in gedachten en die gaat er ooks nel komen.

10. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Ja fijn, dan kan ik dadelijk mijn eventuele overige kilootjes makkelijker verbergen.. ;)

11. Momfulness

Over die overtollige kilo's. Mijn corrigerende ondergoed ligt alvast bovenop de stapel! :)
    zit al te kijken voor spijkerbroeken met hoge taileband enzo. IK vind het ook wel een uitdaging om nu voor kleding te kijken die inderdaad goed afkleed waardoor mensen dan gaan roepen. Wat ben je weer slank.

's avonds haal ik dan mijn zwemband uit mijn "condoom" zoals mijn man hem noemt, die corrigerende onderbroek. Maar ach.. :)

12. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Hahaha ja inderdaad!!
    Ik ga ook van het weekend alvast het een en ander inslaan..

Te horen krijgen weer slank te zijn: Dat lijkt me heel fijn ja!! :)

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Heb ik ook al een tijdje last van haha leuk he? Ik hou van de wintermode/herfstmode. Ik heb alleen nog niks gekocht maar als het er straks weer mee volhangt in de winkels... dan ren ik erheen en ga ik lekker herfst/winter shoppen hihi! :p

14. Momfulness

Ja dat je je toch bijna kunt verheugen op de winter, i.v.m. de mode hé. haha.

Zit nog steeds laarzen te kijken, maar wil even aankijken hoe het straks gaat met mijn benen, nu zijn ze zo dik dat ik geen enkele laars dichtkrijg namelijk haha.

15. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Haha ja ik verheug me ook altijd op de zomermode als het winter is. En nu dus op de wintermode. Rare wezens, die vrouwen:)

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik heb het ook! Heb weer erg leuke dingen gezien..
    Baal nu nog meer van mijn paar kilo teveel die ik er nog niet af heb:x (baal van mezelf!) en ik baal ook dat ik geen werk heb dus geen geld om even lekker te shoppen.
    Maar zin in de herfstmode heb ik dan weer wel:D

17. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Heb er ook super veel zin in!!!Dit afgelopen jaar na de bevalling 30 kilo kwijrgeraakt en nog 11 te gaan.Morgen wordt ie 1 watg aat het hard...

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wat er van de winter in de winkel hangt, boeit mij echt geen ene ruk haha. Ben ook echt niet modebewust ofzo.

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

heb ook al zoveel leuke dingen gezien maar durf nog niks te kopen omdat ik niet weet welke maat ik zometeen na de bevalling heb:(

20. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik heb zin in de winter!! ik hou helemaal niet zo van de zomer geef mij maar lekker de kou, dat je uit huis stapt smorgens en lekker frisse neus hebt. lekkere warme kleren aan, heerlijk!! Kan niet wachten tot het weer winter is!

Deel Deze Pagina