Kleindochter pikt vriend oma in - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland] ieuw!!!!!
okey???? ik vind het sneu voor oma tis echt een profiteur!ze gaat niet naar school omdat hij betaald ! beste instelling. maar ik denk altijd verder stel nou ze trouwen en daarna wil ze kinderen gaat opa er dan nog even voor om op 70 jarige leeftijd papa te worden???
ja inderdaad Als je er nou oud mee mag worden is dat niet zo erg maar als je 22 jaar bent. Ik val trouwens op iets jonger ( niet onder de 20 hoor, )
Nou, ik verwacht dat mijn man als hij in de zestig is ook wel zo'n ouwe verrimpelde reet heeft (en ik ook), maar om 'm daar nou voor in te ruilen dan........ Maar ik vind 't een bizar verhaal. Wat moet zo'n jonge deerne nu met zo'n ouwe kerel? Geld plukken? En inderdaad, 'k vind 't wel uitzonderlijk sneu voor oma zeg!
Weet je.... Ze lijkt echt op mij qua uiterlijk!!! vind ik dan, omg, had een tweelingzus kunnen zijn.. sjeemig.
wat een ongelovelijk verhaal zeg. Zelf moet ik er niet aan denken. Waarschijnlijk is hij rijk e denkt ze ook verder. STraks is hij er niet meer en dan.. leef ik in weelde.
maar hij nam t initiatief? Zeker op de "oh buurman! wat doet u nu" manier..... Iehl iehl iehl iehl iehl! Kijk en leeftijd zegt niks vind ik, er zullen best mannen zijn van die leeftijd die er dan nog errug leuk uitzien (george clooney gaat dat bijv. redden.. kan niet anders ) maar komop.. hijs niet eens leuk! Ik mis alleen de informatie over zn hartkwaal en miljoenenbankrekening........
in een woord "smerig" hopelijk wordt die vent een jaar of 90 en valt de instelling "ik zijn levensverzekering hij heeft niet lang meer" al in duigen
omg bah..zou het om het geld gaan?? heb het filmpje opgezocht hier is hij News: The latest entertainment, showbiz and sport news and updates | News of the World| News Of The World