Hi allemaal! Had deze vraag ook gesteld bij de MMM club, maar hij past geloof ik hier meer?! Zei hebben 3 weken geleden een eileider weggehaald want deze was gaan draaien en verwijd na een overstimulatie. 2 dagen na de operatie ben ik ongesteld geworden. Ik heb op de 14e dag heel duidelijk mijn eisprong herkent aan de afscheiding. De zin in seks begon al op dag 10 en is nu nog net zo overdreven aanwezig. Heb ik nog nooit eerder gehad en zit nu op dag 19. Hebben jullie dit ook eens ervaren of zou het in de war zijn door de operatie? (Heb ook pijnlijke liezen en rommelende buik) Meende dat na je eisprong je 'sexdrive' af hoort te nemen... Word er zo onderhand bijna gek van haha! Alvast bedankt voor de reacties!
Zin in seks heeft bij mij ook te maken met lekker in je vel zitten. Ik zie het als een goed teken. Misschien bij jou ook?
Bedankt voor de reacties! Haha ja zal t positief gaan bekijken, het maakt de relatie in ieder geval weer een stuk activer. Gelukkig sluit t een mogelijke zwangerschap dus echt niet uit!
Hier geen operaties maar wel altijd een sexdrive, ik denk inderdaad dat het ook met je gevoel voor eigenwaarde etc te maken heeft. Helaas heeft manlief niet zo'n super libido
Oei ja dat kan ook, haha! Mijn vriend is nogal verbaasd! Ik voel me niet echt zo zeer beter in mn vel, maar heb wel sinds kort eigenlijk alles op een rijtje qua financiën en een leuke baan. Dat geeft me wel een fijn gevoel. Misschien speelt dat mee
Ik duim met je mee! Als het voor jou iets positiefs is, misschien ook voor mij. Haha! Succes de 19e!!
Die dingen op een rij hebben scheelt ook veel hoor, minder zorgen dus meer ruimte en zin in seks. Alleen maar fijn. Het is ook fijn.