Het lijkt erop dat het bakerpraatje dat vrouwen bij een zwangerschap van een jongetje meer zin in seks hebben NIET opgaat, integendeel. Er is juist een lichte tendens dat vrouwen bij een meisje iets meer zin hebben. Leuk om te weten (en daarmee is het zoveelste bakerpraatje maar weer eens ontkracht )
Hier met de zwangerschap van Jayden totaal geen zin en werd een jochie... Nu wel regelmatig zin (alleen manlief moet er niks van hebben hihi ) en nu weten we het geslacht over n goede week dus dan kan ik je dat ook vertellen
ik heb meer zin in sex en ik verwacht een jongetje tja voel me gewoon sexier heb eindelijk heupen had cupje a nu zit ik op c en mn mannetje vind het allenmaal maar supper hihihihihi
2 de keer zwanger van een dochter en bij beide had ik meer zin en behoefte aan seks dan toen ik zwanger was van mijn zoon . Vooral in de eerste maanden Nu begint het wat te minderen, buik begint meer en meer in de weg te zitten enzo maar de zin is er nog wel
Oeh spannend Schijndelsvolk. Ben benieuwd Wie weet is het dan wel een meisje? Ik begin steeds meer te geloven dat ik dus gewoon pech heb gehad met mijn eerste zwangerschap (continu strontmisselijk, BI en 0,0 zin in seks)
Ik heb ook vrij laag libido en ben zwanger van een jongen. Maar ik had ook al een laag libido voordat ik zwanger was
ik heb altijd al veel zin in seks, en nu helemaal.. ik weet het geslacht niet, maar we denken een jongen, weet niet waarom, gewoon een gevoel !
Ik zie het verband niet zo. Mijn oudste is een jongen en ik heb nog nooit zo genoten als in die zwangerschap. Deze is weer een jongen en nu moet ik er al maanden eigenlijk niks meer van hebben. Af en toe doe ik het nog wel, maar dat is echt voor m'n man, van mij hoeft het niet zo nodig. Dus hier geen relatie tussen zin en geslacht!