Zin in seks verdwenen na geboorte.

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door meis1987, 26 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Het is slecht.... ik weet het.... maar hier werkt alcohol prima! Ik drink dan een glaasje of 2 rosé en dan komt de zin vanzelf.
    Zonder.... dan is de zin ook ver te zoeken!!

En ik slik al jaaaaaaaaaren geen pil meer.

2. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.444
    372
    83
    in een huis
    Hier ook nog aan de pil. Heb er idd aan gedacht te stoppen. Maar voor de zwangerschap slikte ik ook de pil en had ik dit probleem niet. Zin maken doe ik zeker wel af en toe. Een borrel helpt idd ook 😊

3. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Hier ook nog geen zin weer :) voorheen nooit een probleem, was toen aan de pil, gebruik nu Mirena. Tja, ik maak 2x per week zin haha ;) ik hoop dat het wel beter wordt. Heb het aangekaart bij mijn dokter, hij gaf aan dat het wel normaal is en wel beter wordt.. Nou daar vertrouw ik dan maar op :)

4. 2jees

2jees Niet meer actief

Hier ook na de bevallingen totaal geen zin. Beide keren duurde het bijna een jaar en inderdaad ik verstarde al als hij maar in de buurt kwam.. Dat verstarren is nu wel over maar ik hou gewoon niet van sex denk ik hiihi. Heel in het begin van de relatie was ik wel wat vuriger maar dan is alles nieuw en ben je nog superverliefd ;)

Zin maken heeft hier geen zin. Dat wil echt voor geen meter. ben ook altijd moe, en in de ochtend zijn de kids er... Conclusie: Nauwelijks echt werk. Soms wat knuffelen en iets bij manlief, vinden we beiden niks aan maar ja soms is het gewoon ff niet anders..

Sterkte jij! Vind er je weg in, is hier ook gelukt.

Deel Deze Pagina