wie testte er na nod nega en bleek wel zwanger te zijn?

Discussion in 'Zwanger worden' started by anja25, Jun 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anja25

anja25 Actief lid

Jun 23, 2009
    100
    0
    0
    drenthe
    Hallo dames

Ik heb vandaag een test gedaan maar was negatief en had afgelopen maandag al ongie moeten zijn. ik had rond 7 junie mijn ei dus zit nu op dag 17 van lf fase ze zeggen toch dat je tussen de 12e 16e dag ongie moet worden als het eitje niet bevrucht is ?
    we hebben wel dat weekend goed geklust.

dus mijn vraag is zijn er ook dames die Na nod nega testen en wel zwanger waren
    ik hoop dat jullie me kunnen helpen we zitten inm in ronde 18 en gaan volgende maand de medisiche molen in

groetjes anja

2. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
    ik teste 1 week na nod nega en was super zwanger!!!

dus het kan echt wel heeft met hcg te maken :)

3. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Ikzelf niet, maar mijn collega die net zo ver is als ik, testte precies 8 dagen na NOD pas positief....
    Heel veel succes, ik duim voor je!!

4. anja25

anja25 Actief lid

Jun 23, 2009
    100
    0
    0
    drenthe
    ja dat het met hcg te maken heeft wist ik wel maar ja je wilt ook zo graag een posi test hebben maar heb weer een beetje hoop. de duivels zijn nog niet gekomen en me temp is ook nog steeds hoog.
    bedankt voor de reacties
    groetjes anja

5. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

Jan 31, 2007
    580
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik ben net als jij overtijd (2 dagen nu). En de test is negatief :(. Maar goed, dat had ik bij de zwangerschap van mijn dochter ook, dus er is nog hoop. Van 't weekend gewoon nog een keer testen.

6. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Ook in ben overtijd..
    Heb sinds een aantal dagen iedere keer wel buikkrampen die ik altijd heb als ik ongesteld word, maar na een paar uurtjes is het weer verdwenen. Heb gisteren getest, helaas negatief.
    Maar of ik nou te vroeg heb getest of dat ik wel ongesteld ga worden, weet ik echt niet.
    Durf ook niet goed weer te testen... denk inderdaad dat ik pas in het weekend ga testen in de hoop op meer duidelijkheid.
    Heb normaal een regelmatige cyclus!

succes meiden!

7. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    ikke ook...

nu precies een week overtijd...

geen idee wat er aan de hand is...

8. Miza

Miza Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,801
    1
    0
    Ik zit in hetzelfde schuitje.
    Nog geen ongi te bekennen, maar wel een negatest. Vorige week 1 dag een heel klein beetje bloedverlies gehad. (1 stipje en wat rozige urine)

Maar bij mijn eerste zwangerschap testte ik op dag 28 nog nega en op dag 39 wel posi. (tussentijds niet weer getest)
    Hopelijk gaat het nu weer net zo, zit op dag 29 van mijn cyclus.

9. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    spannend meiden! Laten jullie wel even weten wanneer jullie positief hebben getest? Dan hang ik wat slingers en balonnen op hier :D

10. anja25

anja25 Actief lid

Jun 23, 2009
    100
    0
    0
    drenthe
    hee hoi

hier ook nog geen ongie te bekennen
    heb nog steeds een hoge temp. heb geen rugpijn normaal wel als ik ongie ga worden en ben erg pukkelig in het gezicht, ik ga in het weekend weer testen. heb normaal ook een zeer regelmatige
    cyclus van 28 dagen en zit vandaag op 31 dagen

Miza mischien heb je vorige week wel je innesteling gehad??
    nou dames geen bloed geeft moed he haha
    We houden elkaar op de hoogte en maar hopen dat we snel duidelijkheid hebben
    Voelen jullie je ook anders??

groetjes anja

11. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

Jan 31, 2007
    580
    0
    0
    Ik weet het niet. Ik denk het wel, maar ik wil zo graag zwanger zijn dat ik het mezelf ook wel eens aan zou kunnen praten. Wel eergisteren het gevoel gehad dat ik ongesteld ging worden, maar nee hoor. Dat had ik bij de zwangerschap van mijn dochter ook, dus dan ga je weer denken. Zou het dan toch.... :(

12. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    De eerste testen na mijn nod waren ook zo negatiefals het maar kon zijn. Toen 2 weken helemaal geen test gedaan tot vorigeweek zondag. Blijk dat ik dus wel degelijk hartstikke zwanger ben:p. Zal voor jullie duimen.

13. gimena

gimena Niet meer actief

hier 1... 2 dagen overtijd negatief!
    4 dagen overtijd dikke positief :D
    haha heel raar he

14. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

Jan 31, 2007
    580
    0
    0
    Heel raar! En bovendien ook heel goed nieuws :)

15. gimena

gimena Niet meer actief

haha super nieuws ja :D
    na bijna 2 jaar bezig zijn :D
    test je positief..en dan nog niet geloven lol

16. anja25

anja25 Actief lid

Jun 23, 2009
    100
    0
    0
    drenthe
    ja is ook raar en er zijn oo dames die voor hun nod al posi testen vreemd toch maar ja elk lichaam is natuurlijk anders.
    maar hier zijn de duivels nog niet te bekennen,

groetjes anja

17. anja25

anja25 Actief lid

Jun 23, 2009
    100
    0
    0
    drenthe
    GEFELICITEERD en geniet ervan. ben je natuurlijk zwanger geworden??
    wij gaan volgende maand de medische molen, als het deze ronde niet raak is dit is ronde 18 al

18. Mara28

Mara28 Lid

Jun 19, 2009
    49
    0
    0
    Woerden
    Zelfde verhaal als de meeste van jullie neg. testen maar ook niet ongi....

Vorige week zaterdag getest (beetje vroeg) en dinsdag, beide negatief:(

Ik zou gisteren ongi moeten worden, maar tot nu toe niks. Heb wel sinds drie dagen steeds af en aan ongi achtige buikpijn maar het zet niet door.
    GEKMAKEND dit wachten.

Ik voel me trouwens wel zwanger (voor zover ik dat weet), heel anders als normaal. Heb trouwens ook steeds zichtbare aders in mijn borsten en donkere tepels maar ze NIET pijnlijk;)

19. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Ik had afgelopen zondag mijn NOD, ben wel eens 2 daagjes later geweest maar 5 dagen is voor het eerst. Ik heb net nog negatief getest.
    Ik heb al ruim een week een soort van aanhoudende krampen in mijn baarmoeder (neem ik aan) en mijn bosten voelen zwaar. Ik hoop zo dat dit toch een goed teken is en niet dat dit betekend dat ik vanaf nu elke maand 2 weken ga PMS-en.

20. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik ben nu 5 dagen over tijd als ik mn cyclus bereken op het gemiddelde. Maar over 4 dagen zit ik weer op dag 44, dus dan kunnen we beter zien he.
    Hier ook totaal geen klachten, ik vind t mega bizar...!!!!!!!
    xxxx

Share This Page