Hallo allemaal, Ben nu 24 wk zwanger en sinds gister ben ik zo duizelig en licht in me hoofd en heb ook niet echt kracht in mijn handen. Echt niet leuk snap ook niet hoe dat ineens zo heb ik de hele zwangerschap nog niet gehad. Heeft iemand dit ook mee gemaakt?? Groetjes Emmie
Misschien een te lage bloeddruk of te laag ijzergehalte? Bij de doktersassistente kun je dat laten meten.
Oke ja dat zou kunnen ben dinsdag nog bij verloskundige geweest was bloeddruk prima dat zal het dan vast wel niet zijn. Zal vanmiddag maar us ff bellen met verloskundige kan me natuurlijk vast wat meer vertellen
ik kreeg toen te horen: hoort erbij. Heb zelf een ijzerdrankje gehaald en zwangerschapsvitamine trouw gaan slikken en toen voelde ik me na aantal dagen stukken beter!
Oke bedankt voor de tip!! ja ik heb gister ook al gebeld had met het lopen ineens vette pijn in mijn buik zeiden ze ook van hoort erbij. Vorige zwangerschap heb ik dat ook niet gehad ja oke elke zwangerschap is misschien wel anders maar toch voelde dit echt niet als bandenpijn.
Ik zou ook denken lage bloeddruk of ijzer tekort. Als het niet aan je bloeddruk ligt, omdat deze de afgelopen week nog gemeten is, misschien toch de ijzer. Je zou roosvicee Ferro kunnen proberen. is wel vies (smaakt als een glas vol metaal), maar heeft mij in de zwangerschap goed geholpen.
Tegen mij zei ze dat het komt omdat mijn baarmoeder nu alle voorrang heeft op het bloed uit mijn lichaam en ik dus daarom duizelig word. Ik moet direct gaan zitten als ik het weer krijg...
ja hier ook trouw aan de floridax..meng t met een beetje limonadesiroop en water en dan is t goed te doen!
Hoi Emmie, Bij bleek de oorzaak niet van de zwangerschap te zijn, maar door vocht achter mijn trommelvliezen (door een verkoudheid).
Ik heb dit al de hele zwangerschap, om gek van te worden. Bij mij is het gewoon uitzingen, geen laag ijzer, geen lage bloeddruk.