hier al maanden geen zin meer, doen het nog heel af en toe voor hem maar doet mij dan beetje zeer. vind het wel jammer, maar komt allemaal wel weer goed.
Ik heb geen zin,maar komt ook omdat ik heel erg pijn krijg in mn benen als we het gedaan hebben. zielig voor mn vriend maar er zijn ook andere manieren om hem te pleasen,al moet ik eerlijk zeggen dat ik daar vaak te lui voor ben ach komt wel weer als straks alles voorbij is!
Hier ook totaal geen zin. Ben nu bijna 39 weken zwanger maar eigenlijk is het al de hele zwangerschap beroerd gesteld met de sex. De keren dat we het hebben gedaan zijn op 1 hand te tellen :x. Voel me af en toe wel schuldig maar ja het is niet anders. Heel heel soms heb ik nog wel zin om even te knuffelen en 'm een handje te helpen maar zelfs daar ontbreekt soms de energie voor.
voor mij zelf hoeft het nu even niet zo nodig maar ik verwen mijn mannetje toch wel bijna dagelijks hoor veelste bang dat hij zijn heil ergens anders gaat zoeken maar ik doe het ook graag hoor8)
Hier ook totaal geen zin. Als ik zijn piemel zie denk ik NO thank you Vind het wel een beetje zielig voor mijn man, want hij wil heeel graag. Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik rond deze periode juist wel zin, maar nu... Nee
bedankt voor de vele reacties, zo zie ik maar dat ik niet de enige ben.... pffff hopelijk komt er nog verandering in, want ik ben nog maar 17 weken... hehe liefs
Heb 't ook... Vind het ook erg lullig voor m'n mannetje. Maar ik weet dat het weer goedkomt, de vorige zwangerschap had ik het ook.
Hier ook geen zin vanaf het begin, met name door de bekende kwaaltjes. Nu weinig kwaaltjes maar nog geen zin. Keren zijn ook op 1 hand te tellen denk ik. Hopelijk komt het na de zwangerschap weer terug... Ben dus niet de enigste
tot week 28 moest ik er ook echt niet aan denken,nu sinds 28 weken dus zeer zeker wel maar mag het helaas niet meer vd gyn ,dus wordt pas weer na de bevalling helaas..
In het begin helemaal niet... toen ietsje meer/vaker... nu helemaal niet:S Heb er gewoon ff geen behoefte/zin in... hopelijk komt het wel weer hihi Hoor mijn man er verder niet over, dus ga er maar vanuit dat ie zichzelf wel ff vermaakt whaha...
Ik ben nog steeds aan het wachten op die zin die je in het 2e trimester zou krijgen... Voel me er zoooooo schuldig om, lijkt wel of ik hem niet meer wil nu ie z'n 'taak' vervuld heeft!
Wat ben ik blij met dit topic!! Ik heb ook zo geeeeeen zin . Sins de positieve test geen sex meer gehad . Wat jullie ook zeggen; je voelt je zo rot tegenover je partner. Hij begrijpt het maar ik vind het evengoed vervelend. Ik voel me zo niet sexy en vind het zelf wel prima zo, maar voor vriendlief hoop ik dat mijn zin toch weer terug komt...
Ik had de eerste 3 maanden juist weer heel erg veel zin. En nu mijn buik wat groter wordt enzo heb ik weer veel minder zin. Het kost ook wat meer moeite om echt in the mood te komen, dus we moeten er ook gewoon meer tijd voor uittrekken en daar heb ik ook dan weer niet altijd zin in.... Lastig hè!!! Ik geef de hormonen gewoon de schuld, hihihi!
hier is het wel minder als voorheen. Maar toen deden we het ook dagelijks. Maar sinds een week of twee is het wat minder. Vooral omdat mijn vriendje echt helemaal niet warm van me word met mijn dikke buik. Nu doen we 't nog zo'n drie keer in de week ofzo. Wel merk ik dat de buik wel iets in de weg gaat zitten.
De eerste 16 weken had ik minder zin maar eigenlijk ook nog wel en van 16 tot 28 weken gewoon normaal eigenlijk(alleen door verhuizing en alles wel erg moe) en nu nog steeds wel zin ook al is het improviseren met de buik alleen we doen 'het' niet meer omdati k er harde buiken en pijn van krijg, eigenlijk heel irritant. Maargoed je wordt er creatief van
Ik ben blijkbaar 1 van de enigen die ongelooflijk goesting heeft in sex. Ik heb elke dag wel zin en mijn schat is daar niet kwaad om. Ik ben natuurlijk wel nog maar 15 weken ver en het kan natuurlijk nog allemaal veranderen als mijn buik groter wordt, maar nu heb ik er totaal nog geen last van.