Na mijn eerste bevalling zat ik om half vijf 's nachts aan een broodje met filet americain. Dus ja hoor, hoezo niet midden in de nacht? En wat de anderen ook al zeggen: die brie mag gewoon. Er wordt voornamelijk brie van gepasteuriseerde melk verkocht en die is ongevaarlijk. Over zalm zijn de meningen verdeeld.
haha erg he Mijn man heeft ook al beloofd klaar te staan met een broodje americain zodra de kleine eruit is hahaha
Er bestaat trouwens ook een soort 'vegetarische filet'. Ik heb die nooit gegeten, en weet dus niet of het een beetje lekker is. Maar die zou je kunnen proberen.
Heel herkenbaar! Ik heb in de afgelopen 4 weken (na de bevalling) al 4 bakjes filet op, broodjes rosbief en een heel rode biefstuk. Maaaan wat had ik het gemist!
Verschrikkelijk! Eerste wat ik wil na de bevalling is een stokbrood filet american met uitje en peper, gebakken ei op brood met een zachte dooier, carpaccio en biefstuk
Ik heb al tijden enorme trek in rauw vlees. Vooral osseworst heeft mijn voorkeur. Helaas zal ik daar nog een hele tijd op moeten wachten.
Ik had zondag zooooo'n trek in Carpaccio, dat ik mijn eigen carpaccio heb gebouwd.. Rucola, plakjes tomaten, balsamico dressing, parmesan parmigiano flakes, pijnboompitjes.. Ogen dicht en het was net alsof ik echt carpaccio aan het eten was..
Een pistoletje osseworst van de Keurslager! Jammie, water loopt in mijn mond.. Dat at ik elke week, dus is echt afkicken voor mij.
Hahaha herkenbaar!! Wat ik hier laatst heb gedaan als oplossing: gewoon plakjes zalm uit de supermarkt halen en die heel kort in de koekenpan bakken! Dan is het niet rauw meer en mag het volgens mij. Het was in elk geval Zalig!! Helaas nog geen goede vervanger voor een glas rode wijn gevonden.. Daar ga ik dan over een paar weekjes eindelijk weer eens van genieten
Ik moet nog 1 dag..Als we ervan uit gaan dat de kleine op de juiste datum komt, dus dan lees ik rustig jullie "klaag"posts onder het genot van een glaasje wijn, een stokbroodje filet americain en een beetje brie erbij, ossenworst..
Ohh jaa filet american met ei ui zout peper mjammmm Of heerlijke ossenworst mjammm s'avonds weereens een glaasje safari heeerlijk
Nou ik had direct na mijn bevalling het liefste een beschuit met filet americain van plaats muisjes maar goed Uiteindelijk is mannetje de volgende ochtend naar de slager gegaan en heeft een grote bak voor me gehaald!
Een troost voor jullie: er is geen filet americain verkrijgbaar in de UK Dus dan zal ik m'n man naar NL moeten sturen
Ik wil het ook wel opsturen via de post Wat zeggen ze trouwens in de UK over vacuüm verpakte zalmfilet?
Hahah doe dat Uhm weet ik eigenlijk niet, nooit gevraagd. Ze zijn hier wel erg streng (mag absoluut geen smeerworst) maar alcohol mag weer wel
houd niet van frisdrank en wel van een goed glaasje wijn , dus ja dat laatste mis ik wel ja . als vervanger heb ik jillz 0,0 procent gevonden wel lekker en de filet american en carpaccio mis ik echt ! op een of andere manier vind ik zalm tijdens de zwangerschap niet echt lekker scheelt weer