Ik zit nu in ronde 9....Na een periode van elke dag ermee bezig zijn, is het nu wat rustiger geworden. Ik zie het allemaal wel. Maar nu blijkt dat ik er vast een beetje te rustig onder was... Ik heb 2 weken met een fikse verkoudheid lopen emmeren, en zomaar ineens was mijn eitje daar... Helemaal vergeten..... Dus nog maar even snel op de dag van mijn eisprong hubbie mee naar boven getrokken... (best lastig als er gewoon de hele tijd een puber om je heen dartelt...hiihih..) En nu maar hopen dat het nog op tijd is geweest.... Vorige maand had ik ook een stijging rond dag 12 en daarna nog een stijging rond dag 18...dat bleek dus mijn ei te zijn. Daar hoopte ik nu ook op..maar nee...mijn borsten doen alweer volop pijn, dus eitje is echt geweest. Eigenlijk moest ik er ook wel om lachen...dat heb ik weer...
hihih echt is voor jou....maar meissie mijn duimen draaien 6 slagen in de rondte voor jou dat het raak is
Hehe, zo blijkt maar dat je er ook te weinig mee bezig kunt zijn. Ik hoop dat je nog op tijd was hoor!
Ja, lekker he! Je mag er niet teveel mee bezig zijn, maar ondertussen vergeet je de belangrijke dagen.
Hahahaha, het is ook altijd alles of niets, maar je hebt volgens mij nog op tijd geklust en je zult dus zien dat het juist deze maand raak is!
Stiekem hoop ik dat een beetje....je hoort zo vaak dat een vrouw zwanger is geworden terwijl ze maar 1 keer geklust hadden ofzo....hopen dat ik daar eentje van ben... Wel een vreemde gewaarwording hoor....zit ik ineens zomaar weer in de wachtkamer...
Hoi hoi, Dat is inderdaad wel het andere uiterste maar wel grappig , hopelijk was je nog net op tijd. Veel succes met wachten ! Groetjes, Bibu !
hahahaha san had ik dus ook ging eran uit dat mn eisprong pas 24 nov was komen we woensdag 15 nov in het ziekenhuis zegt die arts na een inwendige echo oh je ei staat op springen s'avonds gelijk hubbie verleid en de volgende dag weer hahahahah als het nu niet raak is weet ik het niet meer dan gooi ik alles de deur uit inclusief hubbie hahahaha liefs kaley
Hhahahahaa..... Ach ja weet je...ik las laatst een boek over zwanger worden...en daarin stond dat vrouwen van mijn leeftijd wel elke maand een eisprong kunnen hebben, maar dat het dus niet leke maand een vruchtbaar eitje is... Erg fijn....tel dat op bij de 15% kans elke maand...en bingo.... Achteraf heb ik er wel spijt van dat we de pil niet eerder uit het raam hebben gegooid....maar ja...financieel was het een grote zooi, daar lag ik echt wakker van....das nou ook niet echt handig om zwanger te worden... maar dan was alvast de pil uit mijn lijf na 13 jaar.... Maar ja...als, als, als....
Hai Sandra, We zijn dezelfde leeftijd. Ik heb mijn spiraaltje in juni eruit laten halen. Wij deden het nog keurig met condooms . Ik werdt keurig ongesteld ( is bij niet gewoon) In september ging het mis na 4 weken bloeden naar gyno. Begin november kreeg ik te horen dat ik 5 weken zwanger was. Hoe? Het lichaam zit raar in elkaar. Je weet het dus nooit. succes, Tineke
Hahahahahaha Die Kaley: Gooi ik alles de deur uit inclusief hubie! lach me dood met jullie! Zat vandaag ff te checken voor de ziektekosten verzekering welk pakket ik in 2007 wil........ zei tegen mijn mannetje bij extra uitgebreid zit wel ivf hahahah hij kon zijn oren niet geloven!
Ik heb deze maand ... door het vele werken ... ook mijn ei gemist (althans dat denk ik) ! Helaas pindakaas ... ik baal wel (een beetje boel) maar het is niet anders ... volgende maand ga ik wel weer wat beter opletten. Ik heb ook nog een onregelmatige cyclus dus tja misschien maar met ovutesten aan de gang. Kan ik het in ieder geval niet vergeten .. Succes meiden !
Jeetje, das ook wel apart zeg! Beetje persoonlijke vraag....heb je dan pas geleden een miskraam gehad? Dat lijkt zo onderaan je berichtje?
Ja Jinky, eigenlijk gaat dat elke maand wel zo... Alleen afgelopen keer dus niet, toen kwam de pijn in mijn borsten pas op dag 19. Logisch, want ik bleek dus een laat eitje te hebben... Nu hoopte ik dat dat dus weer zo was, maar vandaag voelde ik de bekende zwelling en gevoeligheid alweer...dus mijn eitje is geweest. Wel handig hoor...voor mijn eitje beginnen mijn tepels gevoelig te worden en een beetje prikkelig...en na mijn eitje zijn mijn borsten gevoelig en opgezwollen...handige graadmeter zo...
Hoi Sandrak dankjewel! dat heb ik ook, bepaald moment van de maand, beginnen ze gevoelig te worden en daarna pijn en zwaar, steekjes. Ik ben nog steeds aan het uitzoeken hoe mijn lichaam werkt, dus wie weet beginnen mijn borsten ook pijn te doen na het eitje, is wel fijn te weten, want heb een onregelmatige cyclus. Liefs Jinky
Goedemorgen dames Nou weer een dag voorbij vanmorgen weer getempd en zoals gewoonlijk weer 37'0 maar mijn temp kun je niet van opaan want die is al vanaf 20 okt 37'0 hahahah ik ben gewoon een lopende CV vanmorgen weer met het afvegen afscheiding met bruin heel raar dit heb dit nog nooit eerder gehad een dikke ander halve week voor mn ongi maar goed een lichaam doet niet altijd wat we willen als dat zo was was ik nu zwanger geweest hahahahah had ik het er zelf ingepropt IPV hubbie van de week zaten we tv te kijken beauty&nerd ze moesten een wortel van weet ik veel oplossen zegt mn hubiie dat is 27 ik zei goed gedaan zegt ei ja schat lijk ook op een nerd keek hem aan en zei oh vandaar dat die zaadcellen van jou niet weten waar ze naar toe moeten zijn ook nerds die zwemmen maar wat doelloos rond in mn baarmoeder hahahaha fijne dag allemaal liefs kaley