Hoi Hoi, Ik ben mama van een tweeeiigen tweeling van inmiddels 7 maand oud. Nou heb ik een vraag wie o wie heeft er tips Tot ze ongeveer 3 maand waren sliepen ze prima. Na 3 maand sliepen ze beide braaf door Maar wilde tussen de middag niet meer naar bed en sliepen dan van nood maar in de box. Heb vaak geprobeert om ze in bed te leggen maar dit werd een drama. Liep ik met de 1 naar boven en legde die in bed en was ik onder weg om de ander in bed te doen dan begon de eerste al te huilen (schreeuwen en dan deed vervolgens nummer 2 gezellig mee Dus na ze dan 10 min te laten huilen haalde ik ze dan maar weer uit bed en legde ze in de box waar ze vervolgens braaf gingen slapen. Inmiddels slaapt Marouscha tussen de middag braaf 2 uurtjes in haar bedje. Elvira niet zo vaak als haar zus maar er komt schot in de zaak. Maar nu gaat het slaap drama ineens naar de avond.... Als ze om 20 uur de laatste fles krijgen en naar bed gaan gaan ze vervolgens daar een drama liggen maken eerst 1 en dan gezellig samen..... soms als ik ze gewoon laat huilen max 15 min dan vallen ze inslaap maar soms ook niet en weet ik niet meer wat ik moet doen.... haal ik ze dan weer naar beneden????? Als ik ze later naatr bed doe is ook een drama dan huilen ze beneden de hele boel al bij elkaar en ben ik een uur bezig om ze beide stil te krijgen..... wie o wie heeft er tips??? Al vast bedankt voor het mee denken. Groetjes hex
Slapen ze samen op 1 kamer? Buren van ons kampten ook met een tweeling die elkaar wakker hielden als de een vertikte te gaan slapen en het op een brullen zette. Die hebben de een een tijdje in een campingbedje beneden laten slapen. Als die of zijn broertje boven het op de heupen kreeg hadden ze in ieder geval niet allebei de jongens wakker.
Voor overdag heb ik er ook 1 in een campingbedje als het echt niet wil S'nachts liggen ze bij elkaar maar het lijkt alsof ze gewoon klaar wakker zijn als ze naar bed moeten
Liggen ze samen in 1 box? Misschien missen ze elkaar dan 's avonds als ze ieder in hun eigen bedje liggen ( als dat van toepassing). Als ze in de box slapen is er dan veel of weinig geluid om hun heen. Onze dochter sliep ook een poos alleen in de box in de woonkamer en was ' s avonds klaarwakker. We kregen toen de tip om de radio zachtjes aan te doen, omdat ze geluid gewend was uit de woonkamer. Ze sliep toen zonder moeite in haar bed! Veel succes!
Hoi, Ze hebben beide een eigen box. Als ze in de box slapen is het hier rustig zet de tv uit en ga dan meestal even wat anders doen soms wel muziek aan maar nooit heel hard. In bed hebben ze en muziek doos met ligt die sterretjes op het plafond projecteert die gaat vanzelf na 13 min uit. Die vinden ze helemaal geweldig als ik hem niet snel aan doen als ze in bed liggen is het brullen tot hij aan is. Maar ik kan een radio aan uiteraard wel proberen wie niet waagt wie niet wint. Bedankt voor de tip. Groetjes Hex