Afscheiding met heel licht roze/ bruin verlies

Discussion in 'Zwangerschap' started by Tweety01, Sep 4, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tweety01

Tweety01 Actief lid

May 4, 2016
    154
    14
    18
    Inmiddels, ben ik bijna 7 weken zwanger en sinds donderdag heb ik last van afscheiding met licht roze/ bruin verlies.
    Het lichtroze/ bruin gekleurde is eigenlijk echt heel weinig maar het maakt me wel zorgen, aangezien ik eerder een MK heb gehad.
    Deze MK begon wel gelijk met rood helderbloed. En dat heb ik tot nu toe nog totaal niet gehad.
    Af en toe komt er afscheiding en daar is helemaal niets aan te zien (gewoon wit)
    Ik heb ook totaal geen last van buikpijn, menstruatiekrampen o.i.d

Moet ik me zorgen maken? Ik heb over iets minder dan 2 weken de eerste echo bij de VK.

2. zasu

zasu Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,486
    1
    36
    He wat vervelend!

Helaas kan je niks dan afwachten hoe rot het ook is ik hoop dat het gewoon een gesprongen adertje is...

3. palomi

palomi Bekend lid

Mar 23, 2016
    947
    0
    16
    Kan heel goed nog van de innesteling zijn. Bij zorgen gewoon sowieso de vk bellen

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb dit deze zwangerschap ook gehad, met 8 weken. De verloskundige gaf aan dat dit geen punt hoefde te zijn, zolang het niet rood was en geen krampen hoeft er niets mis te zijn. Beide miskramen gingen bij mij heel snel over in veel helder rood. Ik ben nu ruim 23 weken op weg. De verloskundige en gyn gaven wel aan "geen garantie dat het goed gaat. Maar het hoeft niet fout te zijn"

Share This Page