Dat herken ik maar al te goed (met bijbehorende uitleg in je volgend bericht). Vooral als de baby schopt, dat is voor mij echt een libido killer haha
Wil je niet ontmoedigen maar hier heel de zwangerschap al geen zin. Zeg niet dat we niks doen, maar dat is echt puur voor hem voor mijzelf had het 9 maanden in de kast gemogen. Echt vreselijk dat ik dat zeg maar zo voelt het wel. Hopelijk komt het na de bevalling allemaal goed!
Hier ook echt 0,0 libido. Heel vervelend voor mijn man die met gemak graag elke dag zou willen. Ik zorg er dus wel voor dat hij nog genoeg krijgt en nog wat extra verwennerij om hem happy te houden, maar meestal doen we dus iets zonder dat ik er interesse in heb. Beetje geluid erbij maken om hem happy te houden Ach ja, ik heb er niks aan als mijn man gefrustreerd raakt. Dus doen wij net genoeg aan seks (ca 3x per week) om hem tevreden te houden.
De vorige keer kwam het bij mij na de bevalling allemaal langzaam terug, maar ik moet wel zeggen dat het echt tot iets van een half jaar erna duurde voordat ik het écht terug naar normaal had.
Hier ook....of nou mijn zin(libido normaal onder het vriespunt) is nu wat meer dan normaal. Bij mijn man alleen helemaal niet. Maar hier al sinds de bevruchting geen gemeenschap meer gehad. Arm kind moet straks door een tunnel met spinnenwebben
Nu heel herkenbaar. Bij de eerste geen last van gehad, tot op de dag van de bavalling sex gehad . nu echt geen zin. Wij denken dat het bij ons erg te maken heeft dat het bijna twee jaar geduurd heeft voordat ik zwanger bleef. Heb 3 miskramen gehad, en het werd steeds meer een moetje. We zijn blij dat het nu niet meer "moet" maar wel als gevolg dat het ook niet heel veel meer gebeurd. We praten er gelukkig wel over, en gaan ervan uit dat het allemaal weer goed komt
Die hormonen doen rare dingen met je. Bij de eerste zwangerschap was ik zo g**l als een pakje boter. Bij de tweede zwangerschap liever niet dan wel.
Ik had er helemaal geen zin in en toen ik 22 weken was mocht het niet meer van de gyn vanwege bloedverlies, toen heb ik haar gevraagd of de vlag uit mocht bij het ziekenhuis haha
Ik had ook bijna geen zin meer.. Uiteraard wel af en toe nog gedaan omdat ik het anders ook niet leuk vind voor hem. Tussen week 28 en 30 heb ik een opleving gehad maar helaas is die dus ook weer voorbij
Herkenbaar. Had de hele zwangerschap geen zin 😒 misschien maar 4x seks gehad. Voelde me opgegeven moment ook niet meer sexy 😖 Nu heb ik wel weer zin maar ja ik vloei nog dus nog even wachten! Zorg dat t bespreekbaar is met je vriend. Heb t er over en misschien kun je hem "helpen" 😉. En misschien heb je over een paar weken elke dag zin! Nu ben je ff gewoon moe etc. Hoort erbij.
Hier ook kamp 'geen zin'. Hoewel voor mijn zwangerschap wel echt een gezond libido had is het tijdens mijn zwangerschap volledig ingestort. Af en toe wel wat gedaan hoor maar nu toch al 3 maanden nix. Ik zie het voor de bevalling ook niet meer gebeuren. Wel openlijk met mijn man over gehad (wat hij daarvan vindt etc.) maar hij geeft aan dat hij het niet erg vindt gelukkig.
heel herkenbaar.. vanaf het begin al last van geen libido maar het is ook niet meer teruggekomen later.. nu nog steeds ver beneden het vriespunt