Zin of onzin? Een (schommel) stoel op de babykamer..

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door elissa2015, 21 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Ja wij hebben een stoel en gebruiken hem veel, nu om voor te lezen, te zingen en te knuffelen voor het slapen gaan. Maar eerder bij nachtelijk wakker worden idd, al heeft hij tot een kaar in de cosleeper gelegen.

2. Tonks

Tonks Bekend lid

5 jul 2014
    519
    53
    28
    Ik had er ook een maar eigenlijk niet gebruikt, als onze zoon overstuur was hielp alleen wandelen met hem. Het hangt denk ik van jezelf en je kindje af of je hem gaat gebruiken of niet:)

3. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.922
    5.179
    113
    Wij hebben een stoel op de babykamer en gebruiken hem wel regelmatig. Overigens geen schommelstoel.

4. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Zin! Heel veel gebruikt met voeden, boekjes lezen, knuffelen, enz.

5. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Onmisbaar! Ik heb de oude schommelstoel van mijn moeder gehad en opgeknapt. We gebruikte hem dagelijks voor de laatste voeding toen ze in haar eigen kamer sliep en ook de nachtvoedingen. Toen ze een paar maanden ouder was dagelijks met voorlezen en natuurlijk tijdens het troosten 's nachts.

Nu heeft ze een kleuterbed en gaan we lekker bij haar liggen met voorlezen en staat de schommelstoel alweer klaar in de nieuwe babykamer.

Ik geloof best dat ik hem niet gemist zou hebben als we hem niet hadden gehad, maar nu wil ik niet meer zonder.

6. marina kl

marina kl Bekend lid

21 jun 2015
    649
    344
    63
    Die hebben wij ook! In het donker grijs. Ik vind schommelen zelf niet zo fijn ;) ik zou het niet anders willen, gebruiken hem dagelijks: elke keer flesje voor het slapen gaan (ook overdag) of gewoon knuffelen. Nu ons dochtertje ouder wordt (1 jaar en 2 mnd) boekje lezen of ze zit zelf boekjes te bladeren terwijl ik haar bedje/ aankleed kussen verschoon.
    Ze vindt het heerlijk om ook haar "knuffel momentje" daar te hebben als ze wakker wordt.
    Ik zag op pinterest dat je ook hiervan een schommelstoel kan maken, vind persoonlijk veel fijner dan echte "harde houten schommel" ondanks vele kussens ;)

7. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.221
    12.232
    113
    Ik heb 1 tip, neem niet de rieten schommelstoel, hoe leuk hij ook is! Hij zit heerlijk, maar kraakt als je opstaat. Mijn zoontje valt dan bijna in zijn bedje in slaap (in de periodes dat hij wil dat ik even bij hem zit) en dan wordt hij weer wakker😁)

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier was dat onzin. Schommelstoel gehad op Aidens babykamer. Nevernooitniet gebruikt.

Bij Finley hebben we de stoel maar niet op zijn kamertje gezet. Scheelde me overigens ook weer wat ruimte op zijn smalle kamertje.

9. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    niet gehad en niet gemist..
    flesje gewoon op bed of beneden.
    knuffelen kan overal en later kun je ook samen op bed een boekje lezen

10. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.807
    7.405
    113
    Ik vond het ideaal. Oudste kreeg de fles, elke nacht zat ik heerlijk in de schommelstoel te voeden. Hij heeft alleen de eerste paar nachten op onze kamer geslapen, daarna meteen op zijn eigen kamer. Ik had het niks gevonden om eerst hem op te halen, dan op bed een fles geven, ondertussen ook man wakker, hem dan weer terugbrengen. Zo was het ideaal.

En duur? 10 euro via marktplaats, een likje verf en nu, ruim 7 jaar later staat hij nog steeds mooi te zijn, ik heb hem bij alledrie veel gebruikt, nu staat hij op de kamer van de oudste, voor de sier.

11. B3ngel

B3ngel Actief lid

2 sep 2013
    433
    161
    43
    NULL
    NULL
    Wij hebben de schommelstoel van mijn schoonzus overgenomen. Zit heerlijk, als we oppasten op ons neefje en/of nichtje en dan gingen voorlezen dan wilde ik er eigenlijk niet meer uitkomen. :D Geen idee of we er veel gebruik van zullen maken als onze kleine er eenmaal is, maar anders fungeert hij ook prima voor een lekker rustmomentje voor mezelf, lekker met een boek voor het raam...
    Hij staat overigens bij ons op de slaapkamer naast het wiegje, het paste niet op de babykamer (maar aangezien de kleine toch de eerste maanden op onze kamer slaapt is dat niet zo erg).

Deel Deze Pagina