Met betrekking tot beste sex elke dag in plaats van om de dag.. Waarom adviseerde de gyn bij mij dan (pcos eisprong met behulp van medicatie spuiten, zaadkwaliteit man was erg goed) wel om de dag? In ronde 2 ook meteen raak.. Bij tweede spontaan en echt niet dagelijks of om de dag seks gehad..
Ik weet ook niet beter dan dat om de dag het beste is hoor! Omdat het blijkbaar toch een etmaal ofzo duurt voordat er voldoende nieuwe zaadjes zijn aangemaakt. Bovendien, elke dag sex... Wie houdt dat vol Nog even een vraag voor de experts. Misschien een rare. Maar kán het zijn dat je tijdens je menstruatie vruchtbaar bent? Na zon lange poos proberen en steeds niet zwanger ga ik van alles denken... Wat zie ik over het hoofd?
Om erachter te komen wanneer je vruchtbaar bent zou je ovulatietesten kunnen doen en temperaturen. Meestal kan je wel gokken wanneer je vruchtbaar bent maar helemaal zeker weten doe je vaak niet. Tijdens je menstruatie al vruchtbaar zijn betekend dat je eitje wel heel weinig tijd heeft om te groeien. Hoelang is gemiddelde cyclus want dat zou betekenen dat je een zeer korte cyclus hebt. Edit... ik zie dt je cyclussen gemiddeld best lang zijn dus kan me echt niet voorstellen dat je eisprong dan al zo snel is. Dan zou je een lf hebben van een dag of 22. Gebruikelijk is rond de 14 dagen