Grappig dat we hier met een paar fanatieke Griekenland aanhangers zijn ( wij hadden zelfs in ons geboortekaartje een Griekse zin staan ,) En ontzettend jammer hoe het er daar nu aan toe gaat met de economische staat ed
Wij gaan over 2,5 week voor 2 weken naar Spanje!!!!! Zo'n zin in!!! Heerlijke villa met privé zwembad
Jada08: Heerlijk! En zo snel al! MamaVlindertje: Egypte schijnt ook mooi te zijn, helaas nog geen ervaring.
Ik ben 5 keer naar egypte geweest vind het geweldig! Wanneer vertrek je naar egypte en waarheen? Als je vragen hebt stel ze maar Me man wil helaas met de kleine dit jaar niet naar egypte misschien volgend jaar of in september. Ik vertrek over 12 dagen naar turkije voor 2 weken Zin in
We gaan in het najaar. Leuk dat er een deskundige is Hoe beviel het hotel? Wij hebben een luxe (veel sterren hotel), alleen in Turkije zei dat ook niet veel. De keuken was daar rampzalig. De eerste dag gelijk ziek. Hoe is het eten in Egypte? Waar gaan jullie heen in Turkije?
Het eten ligt aan je hotel,we zijn dus 5 keer geweest en 1 keer een slecht hotel/eten gehad.wij gaan ook altijd luxe hotels. Eten buiten de deur kan maar informeer bij je reisleider! Najaar is lekker als je over paar weken gaat is het veel te heet Welk hotel ga je en welke plaats? Turkije komt wel goed zijn we ook al 5 keer geweest,we leven voor de vakantie zover 8,6 5 sterren.
Gekke vraag misschien, maar hoeveel zegt de 'zoover vakantiewijzer'? Het hotel waar wij heen gaan begin juli krijgt daar een 9.3 maar ben als de dood dat het er vreselijk is , haha!
Wij gaan héérlijk over 3 weken naar Kreta ! Ik kijk er zó naar uit! Voor het eerst all inclusive in griekenland, na altijd alleen logies gehad te hebben. Maar nu met 2 kinderen lijkt het me toch wel praktisch. We gaan naar Sissi maar ik begin langzamerhand te twijfelen of we niet voor west-kreta hadden moeten kiezen, als ik de mooie dingen daar zo zie en lees online... Maar we zullen zien. Ik probeer mezelf er op voor te bereiden dat we met de meiden ook weer niet zo veel van het eiland zien en misschien amper uit Sissi komen... maar eigenlijk snak ik ernaar om het eiland te ontdekken....
Heerlijk al die vakantieverhalen Krijg ook echt zin in vakantie! Misschien maar een lang weekendje boeken ofzo
Van meerdere mensen gehoord dat het goed was en 1697 mensen gestemd daar wordt een gemiddelde van genomen dat is een 8,6 dus komt vast goed Ik zoek altijd eerst een vakantie die me leuk lijkt daarna kijk ik op zoover lager dan een 8 gaan we niet heen. We gaan 2 keer per jaar op vakantie en kloppen de beoordelingen vaak wel. 9,3 zal ik me zeker niet druk maken
nu het mooie weer er is krijg ik ook steeds meer zin in de vakantie, het duurt alleen nog zo lang. Ik ga dit jaar met mijn man en zoontje naar mijn vader toe. ik heb hem al 2 jaar niet meer gezien dus ik verheug me er echt heel erg op!
Wij gaan dit jaar ook niet op vakantie. Logische he We zijn 1 keer in Turkije geweest en dat was een super ervaring. Luxe hotel, fantastische service. We willen nog een keer naar Marokko. Maar niet dit jaar.
Waarom ben ik dit topic ook gaan lezen.... Nu heb ik nóg meer zin om op vakantie te gaan. Wij gaan dit jaar ook niet i.v.m. de beeb op komst. Verder vind ik Griekenland en Italië geweldig. Sinds we kids hebben gaan we naar Italië, met de auto. Volgend jaar maar weer...
Hoe zit het met zwangere vrouwen die willen vliegen eigenlijk?! We zouden eigenlijk niet op vakantie gaan (zoals eerder vermeld), maar omdat we allebei behoefte hebben aan 'rust'. FF ontstressen zeg maar, hebben we het er al wel weer over gehad. Maar volgens mij mag je na zoveel maanden niet meer vliegen?! Wat zou dan een goede optie zijn?