Mijn nu nog jongste is ruim 5 jaar geleden geboren met een (spoed)keizersnede, gelukkig wel een horizontale snede. Nu heb ik terwijl ik nog maar 5 weken zwanger ben van de derde soms een zwaar gevoel in mijn buik, het voelt allemaal wat gevoelig en trekkerig in mijn buik. Herkennen mensen die ook een keizersnee hebben gehad dit en kan het dus het litteken zijn wat trekt door het groeien van de baarmoeder?
Ik heb al 2 keer een keizersnede gehad ( bij een volgende wordt het er weer één ) maar dat gevoel had ik ook. Volgens de gyn. heel normaal omdat de boel een beetje op begint te rekken. Anders ff aan de gyn of je vk vragen. Kus26
Nee ik heb er geen last van. Maar kan wel begrijpen dat als je snel een buikje krijgt je er last van kan hebben. Ik heb ook nog geen buikje.
Aha, het kan dus wel door het litteken komen! Een buikje heb ik trouwens nog lang niet, die verwacht ik ook niet eerder als met een maand of 4 . Lang leve de intensief gebruikte buikspieren zeg maar !
Had ik ook. De gyn vertelde inderdaad dat dat het litteken is wat weer aan het rekken is. En dat is natuurlijk gevoeliger dan plekken waar niks gebeurd is. Gaat wel weer weg. Ik heb er nu geen last meer van en er zit zelfs een tweeling in mijn buik.
hallo, heb 2 keizesnedes gehad en de 3 de wordt het ook. Heb te smalle bekken. Ja het is het uitrekken van de naad, geen zorgen
hoi, zoals hier boven genoemd, hoort dat er een beetje bij gaat. gaat over als je verder in de zwangerschap zit. ik had t ook kon soms best pijnlijk zijn ook. en ik maakte me ook vreselijke zorgen, maar hoorde er bij zei de gyn.