Graag wil ik dit even met jullie delen, aangezien mijn man weg is en ik t nog niet met andere bekenden wil delen. Ik ben in januari gestopt met de pil en daarna 2 x na 35 dagen ongesteld geweest (dus 1 keer eind februari en een keer eind maart). Daarna niks meer. Wel een paar keer getest maar beide keren negatief. Nu heb ik ongeveer twee weken heel iets bruinverlies gehad en was in eerste instantie blij omdat ik dacht dat ik eindelijk weer ongesteld zou worden. Maar dit gebeurde niet. Kreeg daarna ook last van m'n tepels en ik dacht hè eindelijk een ei-sprong. Maar de pijnlijke tepels bleven (al zeker twee weken). Ook regelmatig buikkrampen. Maar ik dacht vooral dat ik me die kwalen vooral inbeeldde (doen m'n tepels niet altijd n beetje pijn als je er aan zit?). Voor de zekerheid vanochtend toch maar n test gedaan (reden: pijnlijke tepels en ga volgende week op vakantie dus ook even zekerheid voor de vakantie. En ohja was dus nog steeds niet ongesteld). Maar toen was de test vanochtend dus echt positief. Ik kan het eigenlijk helemaal niet geloven aangezien ik al zo lang niet ongesteld ben geweest (ga zo even n foto posten van de test). Zou t echt?? Ben vooral bang dat de test niet klopt en dat t toch niet zo is.. Kan dat? Ga denk ik straks ff naar de kruidvat voor nieuwe test van n ander merk
nou meer knallen kan hij niet hoor! gefeliciteerd. ik heb ook een keer negatief getest met de duurdere kv (had hem nog liggen) toen hij volgens de latere berekening toch echt positief moest zijn geweest. en zie mn banner!
Ooh die van de action zijn echt super goed hoor!! Haha ik had zelfs niet zo'n knaller!! En toch is alles prima hier!! Gefeliciteerd!
Dankjulliewel!! Ongeloof en n beetje 'angst' hoort er ook bij denk ik. Jullie ook gefeliciteerd met jullie zwangerschappen
Dankjulliewel! Heb nog n test gedaan (andere winkel ander merk ander bakje) en gelukkig ook zo'n knaller! 2 duidelijke lijntjes. Nu geloof ik het. nu inderdaad nog n CB met indicator, wel handig gezien m'n cyclus