Nee, je hebt wel van die cakebolletjesapparaten, maar ik doe het gewoon met de hand. Je bakt (of koopt) een cake, die verkruimel je, je doet er wat botercréme (of chocoladepasta of iets anders dat plakt) bij en kneed het tot een massa. Daar draai je balletjes van, een kwartier in de vriezer stoppen. Daarna haal je ze eruit, je stopt er een stokje in en dan haal je de balletjes door de gesmolten chocolade en dan kun je ze versieren. Leuk en lekker!
Van die mexicaanse tortillachipjes op een schaal doen. Er geraspte kaas over heen strooien en dan even in de oven. Vervolgens een klodder zure room, guacemole en van die lekkere mexicaanse saus bij. En dan lekker dippen maar. Vind ik echt zo lekker.
@eylem: hoeveel gram suiker en bloem gebruik je?, als ik de vertaling van 'cup' opzoek, dan zou het 250 gram zijn, maar ik twijfel. En 45 min op 175 graden is voldoende? Het recept ziet er superlekker uit, wil het deze week gaan maken.
Ja dat doe ik ook vaak, ik kan dan zo die schaal helemaal alleen opeten. Niet de schaal maar wat erop ligt dan he Ik doe ook ooit van die rooie torilla saud erop en dan geraspe kaas en dan in de oven. Dat is ook super lekker.
Zelfgemaakte eierkoeken. Zoveel lekkerder dan uit de winkel en eigenlijk heeft iedereen dit wel in huis. Cooksterella: Kids treat fit for grown ups