Jaja nog 1 daggie ongeveer en dan ben ik er iig weer vanaf!! Iemand nog tips voor de komende tijd om snel zwanger te raken? Ik heb van die ovulatie testen van clearblue met smileys.. weet iemand of die goed werken? ik weer dat ik ze pas op dag 11 kan gebruiken zit nu op dag 5 dus nog 6 te gaan! dus vanaf de 20ste weer lekker testen!!! Zijn jullie al ongesteld/er van af? En hebben jullie al zin in jullie zoveelste ronde?! Hoop voor jullie allemaal dat het deze maand raak is! Suc6 everybody!!!
Ik ben er ook net vanaf!! We gas er weer voor! Ik heb ze ook van clearblue, de ovulatietesten. Maar ook van kruidvat en 123 test (deze nog niet eerder gebruikt). Nadeel van de clearblue vind ik dat ze niet oplopen, ti's gewoon een ja of een nee. Bij die van de kruidvat zie je het lijntje steeds dikker worden na je eisprong toe. Dus ik gebruik eerst die van de kruidvat en/of 123test, en naarmate de lijn dikker word de clearblue Succes!!
Wel handig misschien ga ik dat ook doen! Heb ze nog van een ander merk waarbij je ook die lijntjes ziet.. succes iig!
Ik gebruik goedkope dipsticks, als ik denk dat die positief is, controleer ik het met de CB smiley. Op deze manier spaar ik een hoop geld uit haha. Ik zit op dag 1....dus het duurt nog wel effe hier. Maar ik werd blij van jouw opgewektheid terwijl ik nog een beetje in de mineur zat. Dank daarvoor!
Bij mij lopen de streepjes van clearblue ook wel op. Vandaag een smiley! Ik ben superblij met CB, altijd duidelijk. Ik vraag me trouwens altijd af hoe goedkoop jullie dipsticks zijn, mijn CB is nl goedkoper dan de ovutesten vd kruidvat.