Plafond donker / anders als anders

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mir81, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    We zitten er over te denken om het plafond van de babykamer donker te maken.

Het is een klein kamertje van 3x2m met aan de 2m kant een dakkapelraampje van 75 cm en een schuine kap van 125 cm en aan de andere kant tegenover het raam de deur en tegenover de schuine kap een inbouwkast.

Het is dus maar een klein plafond.

Zijn er mensen die ook iets anders als anders met het plafond gedaan hebben???

Ik ben opzoek naar inspiratie :D.

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik zoon kleine kamer zou ik t zeker niet donker maken...
    Dan word de kamer alleen maar nog kleiner(voor t oo)

T beste kan je het wit houden, en wil je toch een kleurtje.. Neem dan een lcht kleurtje

3. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Het is de bedoeling dat de muur tussen de schuine kap en de zijkant van de inbouwkast fotobehang van een bos word om het kamertje meer diepte te geven. Onder de schuine kap komt het ledikant. De rest wordt allemaal wit, kozijn, schuine kap en muur tussen raam en deur waar de commode tegenaan komt. Er hangt een blauw maantje sterretje gordijntje voor het raam en voor de inbouwkast en die laten we zo hangen.

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik zou het niet donkerder doen. Dan eerder spelen met licht. Bijv een wit plafond, en dan in het midden een plafonnière met een zon er omheen geschilderd (heeft mijn zusje), of een sterrenhemel.

Onze babykamer is 2bij2, alles is licht, alleen de vloer donkerder gray-wash laminaat en 1 muur citroengroen (iets lichter dan lime). De meubels zijn whitewash en de gordijnen ook wit/crème. Dus behoorlijk licht, en daar ben ik erg blij mee. Het lijkt lekker fris..

Deel Deze Pagina