Ha Meiden, Hebben jullie ook meer zin in seks nu jullie zwanger willen worden?? Mijn vriend wordt soms gek van mij dan denk ik; Jeetje, is het zo erg met mij hihihi! Ben benieuwd!
Haha... volgens mij is dat wel normaal en je vriend moet er eigelijk blij mee zijn... de woorden: schat ik heb hoofdpijn.. zal hij voorlopig niet meer horen.. haha!!! Bij mij is het niet echt veranderd, misschien komt het omdat ik altijd al veel zin had in seks...
Ik heb niet meer zin in sex als voor dat we besloten zwanger te willen worden. Maar we doen het wel wat vaker nu om de kans op een beebje groter te maken haha.
mijn zin is niet echt groter, maar wil nu wel graag om de dag... het begint mijn vriend ook a op te vallen dat ik zo uitgekookt ben
haha ja hier ook niet meer zin maar gewoon meer tijd voor maken... ipv 1x in de week met een beetje geluk is het nu bijna elke dag dat hij thuis is soms 3dagen per week... Maar goed hij moet er nu maar van genieten want als ik eenmaal zwanger ben dan houd mijn zin in sex het (de afgelopen 2x) snel voor gezien...
Hier was het overduidelijk waar mijn plotselinge lust vandaan kwam Ik had denk ik vooral meer zin omdat ik net gestopt was met de nuvaring dus mijn libido ging zeker wel wat omhoog. Maar ik was er wel heel erg op gebrand. Nu de klus geklaard is en de wc mijn beste vriendje is geworden.. is het net een soort van bouwvakvakantie! En is er van zin geen sprake meer.. althans van mijn kant. Liefs Gwen
Door het stoppen met de pil is mn libido wel omhooggeschoten. Zie nu opeens ook overal leuke mannen lopen in de supermarkt enzo, hahaha Sterker nog: het hoofd van vriendlief twijfelt nog steeds of ie kinderen wil, maar zn lijf voelt onbewust (feromonen?) wanneer ik vruchtbaar ben... dan hou ik mn niet van mn lijf - en doe daar natuurlijk ook geen enkele moeite voor
Rond mijn vruchtbare periode schiet mijn libido ineens de lucht in sinds ik met de pil gestopt ben! Ik maak ook veel meer vocht aan (vrijen was altijd pijnlijk, sinds ze operatief ontstoken weefsel hebben verwijderd) dus stoppen met de pil is een van de beste dingen die in jaren heb gedaan!
Ik ken het dames Nu ik gestopt ben is de 'zin' er veel meer als voorheen En manlief hoor ik niet klagen hoor!
Toen we pas met de pil gestopt waren wel, maar inmiddels 1,5 jaar verder is de zin en lust er een beetje uit! Het wordt nu gewoon een 2 wekenlijkse bezigheid die we moeten volbrengen in de hoop op een wondertje! Vooral als ik gewerkt heb en thuis kom, dan ben ik kapot en als ik dan in mn vruchtbare dagen zit dan is 's avonds vaak; schaaaaaaaaaat, we moeten nog even! pff, zucht kreun, steun!
Ja, bij ons ook kreunen en steunen... Zelfs manlief heeft zoiets van "alweer? moet dat...?" Dus ik heb zeker niet meer zin, maar mijn lichaam weet het dondersgoed, want ik heb in mijn vruchtbare periode geen voorspel nodig (wat wel fijn is, als je geen zin hebt)
ik heb fucking veel zin en toen ik de pil slikte moest ik me er echt toe zetten maar t is niet zo omdat ik nu zwanger wil raken dat ik dan meer zin heb ik heb gewoon meer zin hahaha
Ik heb wel zin of kan zin maken, maar mn vriend heeft een prestatieprobleem; als ie weet dat ik vruchtbaar ben, dan kan ie opeens minder.....Helluppp, hij wil wel graag een kindje, maar het is de stress, we zijn een kindje verloren vorig jaar na 9 maanden zwangerschap, Lara van 56,5 cm en blakend gezond, zo leek het (het hartje was niet goed). Dus hij heeft ook wel angst (net als ik) en ook die druk van op commando klussen zit em niet lekker... Daarnaast denkt hij dat de natuur zn gang moet gaan en dat het spontaan kan gebeuren, pfff, dat vind ik nogal naief, maar ja... Hij lijkt heel rustig daarin en ik ben des te meer een opgefokte tante, zo zijn onze karakters ook, hihihi!