wanneer menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tweede poppie, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

17 sep 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

ben nu al 5 maanden gestopt met de pil en ben 1 x normaal ongesteld geworden,, nu ben ik het op de kalender aan het bijhouden want snap er niks meer van ik heb nu al 2 x deze maand een btje bruin bloed verloren en dan z,on 3 dagen achter elkaar!!

nu is het weer opgehouden, maar weeet niet meer wat er allemaal aan de hand is in mijn lichaam

mijn vriend zegt ga da naar de dokter,, maar daar ben ik een maand geleden ook al geweest want was al 3 maanden niet ongesteld geweest

zou ik bij de dokter een doorverwijzng kunnen vragen voor de gyn??

liefs

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou dit lijkt mij toch niet helemaal een 'gezonde' situatie. Ik zou zeker terug gaan naar de HA. Hopelijk wil hij je doorsturen zodat er gekeken kan worden wat er aan de hand is. Succes!

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Je kunt idd wel ff naar de HA gaan als je het niet vertrouwt, maar of je ook doorverwezen wordt naar de gyn.. Dat wisselt heel erg per HA. Normaal is het na een jaar pas, maar sommige worden ook al veel eerder doorverwezen. Je kunt het iig altijd even vragen!

Zoals ik het lees zijn die 3 dagen bruin bloed een soort doorbraakbloedingen. En heb de indruk dat het niet helemaal normaal is, ook al ben je nu 5 maanden gestopt met de pil..

Zou gewoon ff naar de HA gaan, ook al ben je er een maand geleden nog geweest, want vragen kan altijd toch?

4. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Hee meid,

Ik heb dit ook! Slik wel al heel lang geen pil meer, maar sinds een paar maanden een rommelige cyclus en nu ben ik niet meer ongesteld geworden sinds 1 jan.

En 2 weken terug heb 2 dagen oud bloed verloren, wel alleen bij het afvegen.

Maarja weet ook neit wat ik moet! :(

5. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

17 sep 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie racties,,

ik heb ook een tijd moeten wachte op mijn ongi en de ha zei tegen mij gewoon even afwachteN!!!!!
    (dacht gelijk ja dan kan ik mischien eeuwen wachten) vind zo stom om naaar de ha te gaan stras denkt ie dat ik voor elk dingtje kom!??

ik heb al eeen prachtige dochter!!!,, maar dat was door de antibiotica kuur heeen gebeurd!!

en nu lijkt het of mijn lichaam alle gas terug neemt en me voor de gek houd word er niks wijzer van
    net dat ik denk dat mijn menstruatie komt is het weer niet en elke x na zoveel dagen!

bah bah bah

waar ben je dan aan toe??

liefs x

6. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

17 sep 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    SAZ van harte gefliciteerd me je zwangrschap!!!!

is het de 1ste??

x

Deel Deze Pagina