Ervaringen Kindival?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Roodkapje1979, 7 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Zojuist een potje gekocht. Ik lees dat je er 4 per dag mag/moet geven. Moet je er dus echt 4 geven om het gewenste effect te krijgen? En het is voor onrust en slapeloosheid. Wij willen het gebruiken voor de slapeloosheid, dus dan ook 4 per dag geven? Staat nl niet veel info in de bijsluiter vind ik.

En hoe snel hadden jullie effect?

2. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0
    Hoi,

Wij hebben het ook een tijdje geprobeerd tegen slecht slapen. Wij hebben toen wel 3-4 tabletjes over de dag gegeven. We hebben een maand geprobeerd omdat de apotheek aangaf dat het even de tijd moest hebben om te gaan werken. Bij ons had het echt geen enkel resultaat helaas.
    Ik heb ook wel ervaringen van moeders gelezen die er veel baat bij hadden, maar bij ons maakte het echt niets uit.

Hoop voor je dat het bij jullie beter gaat.

groetjes, Josie

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik geef het mijn zoon wel eens voor het slapen gaan na een drukke dag. Hier helpt het altijd goed. maar krijgt 1 pilletje voor het slapen gaan. Ik zelf heb perongeluk vorige week 1 ingenomen... zou mijn eigen Medicijnen pakken voor de schildklier en was nog maar half wakker en perongeluk nam ik een kindival in en ik werd er heel erg moe van... dus mijn zoon krijgt het overdag niet van mij ook nog nooit gehad. En hij krijgt het alleen na een drukke dag vol prikkels en dan werkt het wel bij mijn zoon.

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Kindival tabletten | Pure Lijfkracht van VSM
    Het is van vsm, dus dat lijkt me niet kwaad kunnen.
    Er staat idd op 4x verdeeld over de dag, je kunt ook met 2 per dag beginnen, misschien reageerd ze er wel goed op.
    Homeopatisch moet wel eerst inwerken he, dat werkt niet altijd meteen.
    Succes!

5. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    vandaag 2 op en ze ligt nu al 2uur wakker in bed. Das dus het probleem. Ze slaapt pas om 22u en om half 7 weer wakker. En overdag slaapt ze ook niet. Ze reageerd altijd goed op vsm dus hoop nu ook... Nog even afwachten dus!

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    HIer geprobeerd,maar werkte totaal niet.
    Wij gebruiken nu Sleepzz Junior, dat werkt stukken beter, en is ook een natuurlijk product

7. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Hm die ken ik niet! Ga m onthouden!

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    tja slaappilletje voor kinderen zijn er niet echt, gelukkig zou ik haast zeggen.
    je moet dus heel erg kijken naar wat de reden van de onrust is.
    en kijken of je dat aan kan pakken.

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

maar wat is het probleem? Overdag slapen hoeft toch ook niet?
    Tja van 22 tot 7 is een korte nacht, maar hoe doet ze het verder? Wellicht is dit voldoende voor haar.

10. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Nou als ze zo weinig slaapt is ze een hele dag erg mopperig! ZeHet is echt te weinig voor dr.... En een reden? Tja als we die wisten....... Zal vast wel weer een periode zijn!

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    tja aangezien ze wel de hele nacht doorslaapt denk ik niet dat er een medische reden aan ten grondslag ligt. Dus in die zin denk ik dat je met tabletjes ook niet vele bereikt.
    Afmatten overdag dus, middagslaapje zo kort mogelijk houden, voor het naar bed gaan warme melk en badderen.
    Eventueel naar de huisarts om medisch idd uit te sluiten en verder is het kiezen op elkaar en overleven. Je kunt kinderen helaas niet naar je hand zetten.

(klinkt natuurlijk makkelijk maar believe me, heb er ook het nodige mee lopen klooien. De oudste had slapen als hobby terwijl de tweede slapen tijdsverspilling vond. Nu nog steeds trouwens met hen beide).

12. Loffit

Loffit Nieuw lid

11 jun 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je zou ook eens melatonine sleepzz kunnen proberen, je heb potjes met hele kleine pilletjes, ik denk dat ze er maar 1 van hoeft in te nemen, kan ze zo wegzuigen, een half uur voor het slapen. mijn dochter heeft ADHD en die had ze voorgeschreven gekregen van het ADHD centrum. werkt bij haar goed. ze is 10 en mag er tot 10 op een avond hebben. Ze neemt er nu 4 in.
    Melatonine is een stofje dat iedereen zelf aanmaakt om te gaan slapen, dus het is natuurlijk.

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier wel een positief resultaat, maar ook met de Sleepzz Junior siroop.

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    HIer ook hoor, zoals in mijn vorige berichtje natuurlijk al had gezegt.

Het is nogal makkelijk gezegt dat je je kind moet afmatten en minder slaap overdag moet geven

Bij Quinn werkt dat dus totaal niet. hoe beter hij in de nacht slaapt, hoe beter hij overdag slaapt.
    QUinn is een mannetje die veel structuur nodig heeft, en die na een drukke dag, moeilijk zijn prikkels kan verwerken.

Wij kunnen nu eindelijk pas zeggen dat hij doorslaapt, en dat is voor ons vanaf 12 uur tot 7 uur, daarvoor kan ik soms nog wel eens wakker worden.

Als alle medische uitgesloten is, je alles al geprobeerd hebt, kan soms iets zoals Sleepzz net dat kleine zetje zijn in de goede richting

15. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Inmiddels zijn we nu een paar dagen verder en we zien toch wel wat verbetering! Ze krijgt er 3 per dag. Vandaag maar 2 en schoonouders hebben dr vanmiddag op de bank laten slapen dus om 22uur sliep ze pas GRRRRRRR Ik had het nog zo gezegd....... Eerste keer dat ze oppassen en meteen gaat het mis maar goed das een ander verhaal! De afgelopen dagen sliep ze van 20uur tot half 7 dus dat is te doen! En overdag dus niks. En tja afmatten overdag.... Als we een drukke dag hebben dan valt ze dus rond 18uur letterlijk om van de slaap. Warme melk krijgt ze altijd voor het slapen gaan en badderen doen we ook s'avonds. Over 2 weken stoppen we er weer mee (zoals de bijsluiter zegt) en dan eens kijken of ze zo blijft slapen.
    Naar de ha gaan lijkt me trouwens echt niet nodig in dit geval.

16. ProudMum

Kapje, wat is jullie ritme?
    Misschien zijn de activiteiten na het avondeten zo druk dat ze weer helemaal opgeladen word en weer energie voor 10 heeft?
    Bijv; Stoeien met papa, Rennen met Sparky enz?

17. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0

Eeuh valt Dora kijken daar ook onder? ;) Bankhangen dus ;)

18. ProudMum

Hihi, nee dat lijkt mij meer op relaxen...

19. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    idd ach ik blijf er nog steeds bij dat het een periode is! Daarom over 2 weekjes weer eens kijken hoe het gaat zonder....(ik dacht al wie was het nou die ze ook had gebruikt, dus toch Joey! haha)

20. ProudMum

Idd!
    Persoolijk ben ik fan van Fytotherapie en Homeopathie, maar had niet verwacht dat dit zou werken.

Deel Deze Pagina