Zo gaat het al een paar dagen. En papa is koning Koos. Nou jaaaaaaa zeg! Ze is nog niet eens 2,5! Is dit een gevalletje teveel zandkasteel gekeken, of is dit ook heel normaal? Ik moet er iig wel kostelijk om lachen, maar denk niet dat ik een keertje Sassa mag zijn hoor!
Hihi...hier ook een zandkasteel fase.... Het helpt hier wel als Iris niet wil eten...'wil Sassa dan een hapje?'; dan gaat t er wel in!!
Duidelijk geval van teveel zandkasteel haha lol. Maar denk dat het wel normaal is hoor. Hier was het vooral met de aflevering waar sassa oma speelt. Ze liep de hele dag met een doekje over haar hoofd en ze was oma sassa. Maar nu is ze dus dora en helemaal met haar rugzak van dora (rugzak dus).
Oh zo herkenbaar! Maar hier in huis mag ik dan Sasa zijn en is zij Toto. Pappa is inderdaad Koning Koos! (En wij hebben ook een zwiep en een pop in huis!)
Oeh.... niet echt een compliment voor je man ... Wat vind ik die koning Koos een enge kinderlokker zeg!
Foei, Anakin! Koning Koos is heeeel lief! Althans, wel als je het mijn dochter vraagt. Toen ze twee was had ze het voortdurend over 'Tante Til'. En ik begreep maar niet wat ze bedoelde... Totdat het zandkasteel op tv kwam...
tante til? Dat doet mij meer denken aan Familie Knots! haha nostalgie Hier wordt het zandkasteel "keeel" genoemd door dochter lief of Toto en sassa
Hier nog een zandkasteel freak. Hij gaat voor de kaststaan wijst naar de ab en zegt dan totototo. En dat zo'n beetje 20 keer per dag. hahahaha. En dat is net 2 geweest.
ja ik dacht ook aan de familie knots en ik snapte maar niet hoe ze daar aan kwam! maar ze bedoelde ook echt het zandkasteel... de familie knots vond ik zelf altijd geweldig! En een kloddertje roze hieeeeeeer!!
Mijn zoon heeft ook een fase gehad dat hij helemaal leip was van het Zandkasteel. Hij was dan altijd Toto. En we moesten dan wel 25 keer per dag 'wiebel wiebel van de kriebel' doen. Nu is het Zandkasteel weer uit en Bob de Bouwer helemaal in. Best handig hoor, als je kind zich identificeert met tv-personages uit kinderseries. Gewoon als opvoedkundig hulpmiddel gebruiken Groetjes, Wendy
Hier ook een zandkasteelfan (Ruben dan hè, ik niet ). Wat hij tot voor kort deed was zich laten vallen, oh-oh zeggen, vinger onder zijn neus houden en dan niesen, en dan gaan wiebelen. Hij deed dat overal, in de winkel, thuis, buiten, op de PSZ. Om gestoord van te worden. Als het zandkasteel op TV is moet ik altijd meewiebelen. Doe ik dat niet wordt hij boos! Volgend jaar komt het Zandkasteel hier in het theater in de buurt (Breda), daar wil ik graag met hem naar toe. Ben zooooooooo benieuwd hoe hij dat vindt!
Mirre dr pop heet al maanden Sassa en dr beertje is Toto ... en toen had ze misschien 3x Zandkasteel gezien . De laatste 2-3 maanden steeds meer fantasiespel: "Ik ben mama/papa, papa is mama" etc. Rondlopen met dr handjes gevouwen ... "Wat heb je daar Mirre" ... "Is Bloe, Bloe is lief" (Bloe is een monster uit een prentenboek). En laatst was ze (euhm ik natuurlijk) haar knuffie vergeten mee te nemen de speelzaal en toen zei ik: "Hier heb je Bloe". Zegt ze: "Nee is papa", ze zwaaide even en ging vervolgens weer met een handje alsof er iets in zat zitten. Heb dr juffie maar even ingelicht Heerlijk hoor dat fantasiespel ... en áls ze eens zeurt om een chocolaatje dan krijgt ze een onzichtbare
Hahahaha.. Hier is de liefde inmiddels over tussen Do en het Zandkasteel.. Wel een leuke vervanger gevonden, Dora! Boots is dan Dean volgens haar en zij is Dora en dat gaat de hele dag zo door... Wie o wie is de volgende?
Wij zijn vorige week naar een show geweest met Jesse in de dierentuin van het Zandkasteel nou het gaat al dagen nergens anders meer over pff haha
Hahaha, geloof me...als je een jaar verder bent vraag je waarschijnlijk (net als ik): 'Mag ik vandaag weer een dagje alsjeblieft gewoon MAMA zijn?!' Ik krijg er onderhand een complete persoonlijkheidsstoornis van