Hoi dames Ons meisje is al even zindelijk nu nieuwe kleren en zo aan het shoppen geslagen voor de zomer vraag ik me eigenlijk af of een jumpsuit dan wel handig is? Ze gaat zelf naar de wc normaal doet zelf haar broek naar beneden en omhoog wij doen de knoop voor haar dicht. Ze heeft zelden ongelukjes zijn op een hand te tellen maar soms moet ze wel ineens en dan moet ze ook opschieten. Dus wat zouden jullie doen wel of geen jumpsuit?
Je hebt jumpsuits o.a. bij de hema die geen knopen hebben..kun je in 1 keer optrekken en met spaghettibandjes over de schouders. Die zou ik wel doen. Ik heb er voor mijn dochter nu 1 met knoopjes tot boven..dat zou ik dan nu niet doen in jouw geval.
dan toch maar eens kijken vind sommige er zo leuk uit zien kijken we er gewoon voor 2 en dan zien we wel waar het schip strand bij halen kan altijd nog..
nog een nadeel ontdekt hier.. ze hangen op de grond als ze op de wc zit.. dat is thuis niet zo erg, maar ergens in een strand-tentje ofzo vd zomer vind ik dat niet zo fris
Ik vind het niet handig, als alles uit moet op de wc. Jurk kan omhoog, tuinbroek draagt zij niet meer sinds ze zindelijk is.
Onhandig! Ze zijn wel leuk, maar erg onpraktisch. Heb zelf ook wel van die dingen, leuk, zolang je niet hoeft te plassen..... Moet helemaal uit (en zit je dus ongeveer bloot op de wc in de zomer). Zou die jumpsuits nu dus even laten voor wat het is. Het is zo vervelend voor je dochter als ze straks weer ongelukjes krijgt doordat ze haar kleding niet makkelijk uit krijgt.
Ik vind ze niet erg handig. Als mijn dochter m draagt weet ik ook van te voren dat ik alle keren mee naar de wc moet.
Hier zo een jumpsuit met spaghettibandjes. En ze deed het vanmorgen zelf steeds uit. Hier dus met die geen problemen. maar tuinbroek (drukknopen) doet ze ook zelf uit.