Zindelijk,, hoe gaat dat ook alweer?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by sara1988, Nov 5, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

Jun 3, 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Mijn zoon heeft sinds 4 dagen geen pamper meer aan,, op zich gaat het redelijk goed, hij plast op de wc en lijkt het ook te snappen.
    Hij wilt zelf ook geen pamper meer om alleen snachts.
    Het gaat ook wel een paar keer per dag fout dat die in z’n broek plast, meestal is het een klein beetje en plast die verder op de wc.. we zijn de afgelopen dagen veel thuis geweest maar aankomende dagen toch ook veel buiten de deur te doen en twijfel nu of ik hem toch een luierbroekje aan moet doen? Wat is wijsheid?
    Hij heeft nog niet op de wc gepoept, de eerste 3 dagen zonder luier nog helemaal niet gepoept en de afgelopen 2 dagen 2x in z’n onderbroek gepoept.
    Ik weet niet meer zo goed hoe ik het bij mijn dochter heb aangepakt..
    Wie heeft tips?

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,689
    27,331
    113
    Female
    Gewoon reservekleding mee en luierbroekje af laten. Bij hoge nood is er altijd wel een bosje beschikbaar als er geen wc is :) duurt even voordat ze het echt langer kunnen ophouden.

Gaat hier prima en bij ongeluk ook zo verschoond

Enige uitzondering die wij maken is met een langere autorit omdat hij vrij snel slaapt en dan niets doorheeft (s nachts ook niet zindelijk)

3. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Ik deed soms een luier om over de onderbroek. Dan hadden ze wel het leer effect maar ik niet al te veel troep.

Share This Page