Onze zoon is bijna 2,5 jaar. Deadlines week met de hitte heeft hij gewennend aangehad. Gewoon boxershort met een t shirtje en broekje. Maar doen jullie met dit weer de kids ook een hemd aan? Het is vandaag ongeveer een graad of 15. Hij wil zelf geen hemd aan. Heeft nu dus ook niets aan. Of is dit te koud? Of is een hemd iets voor de echt koudere dagen?
dat hangt een beetje van je kind af, is het een koukleun? het hangt ook van je huis af, is het er warm of koud? achter op de fiets trek ik een t-shirt, vestje en zomerjas aan. mijn dochter zit natuurlijk stil. Verder heb ik het uit hoor.
hemd eronder en shirt met lange mouwen hier vr de ochtend. en als het warmer is straks tshirt met kortemouwen.wel met hemd.
hmm als hij nergens heen hoeft en gewoon lekker bij jou blijft zou ik zeggen.. geen hemd als hij dat niet wil. moet je ergens heen dan zou ik het hemdje evt meegeven of aandoen zodat het later uit kan. maar als hij het koud heeft kan hij dat zelf ook aangeven tegen die tijd.. (en anders kun je het zelf ook zien)
De mijne is ook best een warmbloedje. Loopt nu ook rond zonder hemd en met een t-shirt met korte mouwen. En dan heeft hij het warm genoeg. Als je nou echt van plan bent wat langer buiten te zijn is een hemd wel lekker. Maar voor binnen zou ik het laten.
Die van mij (3) heeft vandaag wel een hempje aan. Vorige week met die hele warme dagen niet. OP de fiets een dun jasje. Vind het zonder jasje te koud
Hier vandaag wel een hemdje aangehad, maar met die enorme hitte niet. Ik bekijk het per dag. Maar als jouw zoontje zelf aangeeft dat hij het niet wil, zou ik het niet doen. Je kunt eventueel een vestje meenemen als het nog fris is.
Hier met die warme dagen alleen een hemd aan haha ipv shirt, hij vond het wel grappig in zijn ondergoed te mogen lopen Nu heb ik een echt warmbloedje en zweet erg snel. Vandaag hemd + shirt en naar buiten met spijkerjasje en lange broek ( naar de psz) Binnen is het hier nog ruim 22 graden.
Hier vandaag ook geen hemd aan (en de warme dagen hiervoor ook niet). Hij loopt nu zelfs in T-shirt en korte broek, 't is zo'n warmbloedig manneke... Ik kijk vnl. naar z'n vader, hij is net zo... Maar die loopt in de winter nog in T-shirt (zonder hemd), dat zal ik bij de kleine man natuurlijk niet doen. Maar kijk gewoon naar jezelf, wat jij fijn vind....
Hier driekwart broek, t-shirt en geen hemd vandaag. Buiten een zomerjasje er over heen. Heb haar niet horen klagen.