Zindelijk. Maar nu ineens..

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Meis28, 20 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Mijn zoontje van 2,5 is nu een paar weken zindelijk. Ging super goed zonder ongelukjes. Altijd gaat hij zelf en waarschuwt hij. Maar nu heeft hij eergisteren ineens op ons bed staan plassen, gisteren in de keuken en nu net ook ineens in z'n broek in onze slaapkamer! Ik heb juist gisteren z'n potje vanuit de kamer naar de badkamer verplaatst omdat ik t zo goed vond gaan dat ik het onnodig vond om het potje in de badkamer te hebben. En nu gebeurd dit ineens.. is dit uitproberen? Hoort dit erbij? Ik werd net wel boos omdat ik zoiets had van: je weet heel goed waar je moet plassen en dit is niet de bedoeling. Maar daarna dacht ik: misschien is die aandacht juist wat ie wil? Of werkt het averechts en word ie onzeker?

2. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Weet hij wel goed waar het potje nu staat?
    Kan het zijn dat hij die plek niet prettig vindt?
    Misschien samen het potje verplaatsen?

Als het hiermee te maken heeft... weet het verder ook niet.
    Kan ook beetje uitdagen zijn. Je kunt ook zeggen dat je dan maar weer een luier om gaat doen. Dat wil hij vast niet.

3. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Dit klinkt als uitdagen, dus een fikse reprimande lijkt me wel op zijn plaats!
    Als hij zich niet weet te gedragen kan hij weer een luier krijgen, als een baby.

Deel Deze Pagina