Ons zoontje van bijna 2 is al bijna een jaar dol op alles wat met elektronica en techniek te maken heeft. Telefoon, mobiel, laptop, babyfoon, lichtknopjes, thermostaat, cd speler, stekkers, magnetron, sleutels, afstandsbediening, stopcontacten, batterijen, gereedschap..., eh had ik mobiel al gezegd . Ik heb lange tijd gedacht dat het aan de leeftijd lag maar hij heeft hier duidelijk gewoon veel interesse in.Lastige is dat veel natuurlijk niet bedoeld is om mee te spelen en ik dus de hele dag door nee moet zeggen. Sommige dingen kan ik van hem weg houden zodat het niet continu nee zeggen wordt maar dat lukt met heel veel dingen niet. Speelgoed heeft hij minder interesse in; hij ziet gewoon al snel of het een echt voorwerp is of niet. heeft iemand anders misschien ideeën zodat ik wel in zijn behoeften kan tegemoet komen? bedankt!
Oude mobiel zonder simkaart maar waar de camera nog wel van werkt. Oude afstandsbediening zonder baterijen.? verder kom ik niet echt Een stekkerblok kopen zonder aan te sluiten is ook weer zoiets natuurlijk...
bedankt voor je reactie! zoiets hebben we idd ook wel aan gedacht (en afstandsbediening ook geprobeerd maar daarvan heeft ie al snel door dat ie niet echt werkt) en ik vind dat ook wel een lastige want hoe weet hij dan dat hij echter stekkerblokken weer niet mag gebruiken? hij zet inmiddels zelf de laptop aan, verandert de temperatuur op de thermostaat, zet tvbeeld aan, stereo open, dora cd erin en drukt op play
Hahaha onze uk wist als baby zijn al dat het niet de goede afstandsbediening was. Misschien een oude telefoon / tablet /camera die het nog steeds doet maar niet erg is als het stuk gaat. Misschien een rubber hoes er om heen.