Zindelijk maken op wc i.p.v. potje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Liekje81, 9 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja, dat sowieso hoor! Hier nu totaal nog niet mee bezig, maar ze zat gisteren op het potje omdat we even op zolder waren en er daar 2 geleende staan. :D Geloof niet dat ze al snapt dat daar de "pasjes" (de l is nog moeilijk :D) in moeten, haha.

De houding kan ook goed zijn op de wc, maar dan moet je wel een krukje onder de voeten zetten.

Maar het kan dus wel, ik zie dan over een tijdje wel hoe het loopt. En wat zij het fijnst vindt. We hebben ook een wc boven, dus dat scheelt.

2. Sleepless

Sleepless Bekend lid

1 jun 2013
    892
    173
    43
    Vrouw
    Brabant
    Ik denk er precies hetzelfde over. Hier geen potje dus :)

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.292
    17.183
    113
    daar heb ik geen ruimte voor hier, als je dik ben moet je achteruit inparkeren zoals manlief zegt :cool::D
    Al scheelt het waarschijnlijk ook hoe groot ze zijn, E is nog geen 90 cm dus hoge kruk nodig dan, een laag krukje schop je zo onder de wc-pot maar een hoge staat snel in de weg

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    O, net als bij mn vader dus, haha. Dan knal je met je hoofd tegen het muurtje voor je als je normaal wil zitten. :D
    Dafne was paar weken geleden 83 cm. We hebben zo'n hang wc, volgens mij past t ikeakrukje daar niet onder.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij hebben ook geen potje gebruikt. Hij stond wel in de kamer, maar altijd aangemoedigd om op de wc te gaan..
    Daar zat standaard een brilverkleiner op en een krukje ervoor. Dus dan kon hij snel.

Het potje heeft hij weinig gebruikt (gelukkig)

Deel Deze Pagina