Morgen krijgt dochter een nieuw bed en wil eigenlijk haar kamer ook veranderen maar ben even totaal inspiratie loos. Durven jullie hier een foto te plaatsen van de slaapkamer van jullie kinderen? ?
Ja ik weet het. Zit al 2 dagen te googlen Maar hier zijn altijd van die creatieve dames dus denk Probeer het hier eens ..
gewoon behang :d 8 vlakken. Heel handig en makkelijk. Staan strepen op de behang waar je dan ander op moet plakken ivm de werking van het behang. Ondertussen al wel wat meer rommeltjes op haar kamertje. Maar zo zag het eruit toen ik het net klaar had
Inmiddels wel wat voller met speelgoed en schilderijtjes enzo maar voor het idee...er komt nog een tafeltje met stoelen bij.
Als ik eraan denk zal ik nog eens een foto sturen. Ze ligt nu in bed. Ze heeft een klein kamertje. De ene lange muur is bruin. Daar heb ik een lange tak geschilderd met wat bloemen. Ook heb ik er nepbloemen bij aan geplakt in crème en oud roze. Daarnaast hangt aan het einde nog een vogelhuisje. De andere lange muur is wit. Daar heeft ze wat verschillende oude bruine fotolijsten, een plankje en een oud lampje met oud roze kapje. Haar gordijnrail is dubbel: het voorste gordijn is oud roze, het achterste is een kanten gordijn van Ikea. Haar bed is een oud bed met van die hogere knoppen bij hoofd en voetbord. Wit geschilderd. Andere kleine muurtje staat een oude bruin houten kast met een spiegel.