Ik heb van die oefenbroekjes van de hema gekocht, een half jaartje geleden al. Wilde nu, misschien in de herfstvakantie, poging twee wagen om mijn zoon zindelijk te krijgen. Ik wil hiervoor katoenen/badstof inleggers in deze broekjes doen. Ik kan er zat vinden op internet, maar vind ze behoorlijk duur! Weet iemand een goedkoper adres? Kruidvat heeft ze niet, hema ook niet.
Mijn wasbare luiers liggen nu stof te vangen in de kast en de inleggers ook. Als je wil mag je de inleggers wel lenen (zolang ik ze maar terug krijg als je ze niet meer nodig hebt) een deel heb ik nooit gebruikt. Weet alleen niet of ze goed zouden zitten in de hema broekjes, inleggers zijn van de totsbots easyfit (bamboe).
Nou dat zou heeeeeeeeeeeel fijn zijn! Wat aardig. Ik zal zelf ook nog even kijken bij dit merk inleggers. Ik doe er een gewoon onderbroekje overheen en dan die oefenbroekjes van de hema. Gaat mij erom dat hij dus voelt dat hij nat is en zo het idee gaat krijgen dat dat niet lekker is. Zonder meteen een verweekte broek te hebben zeg maar
Ik heb 18 nieuwe kunnen kopen voor een tientje. Dus ik denk dat ik ze niet meer hoef te lenen. Maar wel super bedankt voor het aanbod! Erg lief.