Wat te doen met Koninginnedag?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamvansam, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamvansam

mamvansam Actief lid

20 mei 2008
    239
    0
    0
    Office Manager
    Midden Nederland
    Tja, de titel zegt het al.....
    Sam is nu 2 jaar en is meestal rond 6.15 uur wakker. 's Middags doet hij nog een aardig tukje (van ongeveer 13 tot 16 uur). Het probleem is dus: wat doen we morgen tussen 6.15 en 13.00 uur met hem? Veel activiteiten en vrijmarkten beginnen pas rond 12.00 uur en het weer laat ook te wensen over volgens de voorspellingen. Dierentuin, kinderboerderij, of fietsen en picknicken zit er dus ook niet in.
    Iemand ideeën?
    P.s. We wonen in het midden van het land

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm hier beginnen de rommelmarkten juist altijd heeeeel vroeg :)

Wij wonen hartje Rotterdam maar vinden het centrum hier nooit zo bijzonder eigenlijk op koninginnedag.
    Rommelmarkt is leuk.. maar niet kilometers lang... als je begrijpt wat ik bedoel :)

Maar er zit hier een speeltuinvereniging vlakbij die ook koninginnedag viert... perfect voor onze dame dus :)
    En derhalve ook perfect voor ons :)
    Tegen de tijd ze moe is.. gaan we lekker naar huis en dan is het dagje zo voorbij.
    's middags gaan we gewoon lekker met zn 3tjes in de tuin zitten vermoed ik :)
    (als het net zulk weer is als vandaag... dan komt het helemaal goed!)

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij gaan hier met onze peuter rond 9-10 uur naar de rommelmarkt in een dorpje vlakbij. En dan kan hij lekker thuis weer slapen.

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Hier is de rommelmarkt ook al vroeg, dus wij gaan er ongeveer van half 10-11 heen, daarna naar huis zodat de dreumes kan slapen. En 's middags zien we wel weer, we krijgen vrienden met kinderen op bezoek dus moeten ook een beetje met hun slaaptijden rekening houden.

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Zat me net te bedenken dat ik ook wel even kon kijken voor een rommelmarkt in de buurt :)
    Ben op zoek naar een driewieler.. maar wel een leuke natuurlijk!

Deel Deze Pagina