Zoon heeft alleen maar vriendinnen.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door beccie, 21 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beccie

beccie Niet meer actief

Mijn zoontje word volgende week 5. en wil nu graag een feestje geven.
    maar nou speelt hij eigenlijk alleen maar met meisjes.

Vinden jullie het raar om bijna alleen maar meisjes uit te nodigen op een feestje van een jongen?

Hij speelt altijd heel mooi met ze en ik heb er ook geen problemen mee, maar hij is verder wel echt een jongens jongen. dus autos, wild doen etc.` maar goed. hij is nog nooit bij een jongen uitgenodigd voor een feestje en speelt ook bijna nooit met jongens.

nu is er 1 jongetje waar hij een paar keer heeft gespeeld en die vind hij erg leuk. dus die nodig ik ook uit.

dan zijn het dus 3 meisjes en 1 jongen die ik uitnodig.

en wat is leuk voor allebei. thema``s zijn vaak echt jongens of meisjes maar beidde moeten het leuk vinden

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Het gaat er toch om dat je zoontje kinderen uitnodigt die hij leuk vind, dus als dat vooral meisjes zijn dan zou ik die inderdaad vragen.
    Thema's hoeven natuurlijk niet persee, maar ridders en prinsessen is misschien wel iets?

3. fafa

fafa Niet meer actief

Sprookjesthema? Of circus? Daar kunnen zowel jongens als meisjes wel wat mee, denk ik

4. beccie

beccie Niet meer actief

Circus is idd een leuk idee. ik zal daar eens wat over opzoeken.

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja vlijkbaar kan hij het toch prima met de meisjes in kwestie vinden.
    Dus dat lijkt me niet perse een probleem.
    En met 5 jaar zijn die oud hollandse spelletjes ook nog superleuk.
    Voor jongens EN voor meiden :)
    Of een speurtocht met op het einde een picknick en spelen in het park.

Hier was dichterlief vorige zomer uitgenodigd op een piratenfeestje.. Vond ze ook superleuk.
    Uit school eerst picknicken... Toen schatzoeken en daarna nog lekker gespeeld in de tuin.

Deel Deze Pagina