Zindelijk worden, ik ben er klaar mee.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door RoBiJe, 17 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Het maakt de ontlasting zachter zodat het niet vast blijft zitten. Te dun was het niet iig. Het gaat nu weer een aantal dagen goed gelukkig. Hopelijk blijft het zo

Op deze manier belonen werkt hier echt niet. Hebben we al geprobeerd. Het werkt bij haar beter om te zeggen dat ze niet op de tablet mag als ze in haar broek poept, dan te zeggen dat als ze op de wc poept ze op de tablet mag. Dit doen we nog niet op deze manier hoor.

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.336
    10.295
    113
    Dat is erg jammer, je zit dan gelijkin het negatieve. Maar goed als je het medische hebt uitgesloten moet je toch wat bedenken om de knop om te draaien.

3. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    Geen ervaring als ouder, maar schijnbaar was ik als kind op een gegeven moment zindelijk, maar wilde ik toch een luier aan, "want daar stonden beertjes op".
    M'n moeder heeft me toen stoffen luiers aangegeven en toen het zo weer over, dat voelde veel minder lekker dan een pamper met beertjes :rolleyes::)

RoBiJe vindt dit leuk.
  4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Mijn stronteigenwijze dochter was zindelijk in de week van haar tweede verjaardag.

De andere twee voor hun 2,5.

Ik straf en beloon niet, plak geen stickers en doe niet aan cadeau's. Wel geef ik héél veel aandacht en neem er tot vervelends toe de tijd voor. Vervelend voor mij, fijn voor hen.

Bij een kind waar psychisch en lichamelijk niets mis mee is ontbreekt het mijn inziens aan de tijd nemen, ontspanning en aandacht. En nee, dat is echt niet altijd leuk ofzo.

julia80 vindt dit leuk.
  5. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Was het maar zo champetter. Bij mijn dochter lijkt er lichamelijk niks aan de hand en toch is ze al 2 jaar niet plaszindelijk. Wat ik ook doe. Hoeveel vrije tijd ik er ook al ingestoken heb. Ze vertikt het gewoon.

Deel Deze Pagina