Het maakt de ontlasting zachter zodat het niet vast blijft zitten. Te dun was het niet iig. Het gaat nu weer een aantal dagen goed gelukkig. Hopelijk blijft het zo Op deze manier belonen werkt hier echt niet. Hebben we al geprobeerd. Het werkt bij haar beter om te zeggen dat ze niet op de tablet mag als ze in haar broek poept, dan te zeggen dat als ze op de wc poept ze op de tablet mag. Dit doen we nog niet op deze manier hoor.
Dat is erg jammer, je zit dan gelijkin het negatieve. Maar goed als je het medische hebt uitgesloten moet je toch wat bedenken om de knop om te draaien.
Geen ervaring als ouder, maar schijnbaar was ik als kind op een gegeven moment zindelijk, maar wilde ik toch een luier aan, "want daar stonden beertjes op". M'n moeder heeft me toen stoffen luiers aangegeven en toen het zo weer over, dat voelde veel minder lekker dan een pamper met beertjes
Mijn stronteigenwijze dochter was zindelijk in de week van haar tweede verjaardag. De andere twee voor hun 2,5. Ik straf en beloon niet, plak geen stickers en doe niet aan cadeau's. Wel geef ik héél veel aandacht en neem er tot vervelends toe de tijd voor. Vervelend voor mij, fijn voor hen. Bij een kind waar psychisch en lichamelijk niets mis mee is ontbreekt het mijn inziens aan de tijd nemen, ontspanning en aandacht. En nee, dat is echt niet altijd leuk ofzo.
Was het maar zo champetter. Bij mijn dochter lijkt er lichamelijk niks aan de hand en toch is ze al 2 jaar niet plaszindelijk. Wat ik ook doe. Hoeveel vrije tijd ik er ook al ingestoken heb. Ze vertikt het gewoon.