zindelijk worden, wat moet ik hiermee???

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Rosao, 27 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Mijn dochter wilde de dag nadat we terug waren van vakatie ineens op het potje plassen.
    dat weekend 3 keer een ongelukje en sindsdien alleen snachts nog een luier om.
    en erg lange stukken in de auto als ik alleen ben, laat mijn zoontje niet alleen in de auto zitten bij een benzinepomp of iets dergelijks.

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Nou, vandaag is experimentdag :) Hij is vandaag zonder luier naar de creche gegaan! Vanmorgen thuis en in de auto ging het goed. Heb ook bij de creche instructies achter gelaten om hem maar vaak op de wc te zetten en een extra verschoning meegegeven. Ben heel benieuwd hoe het ging!!!!

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Misschien even met een natte broek laten rondlopen?
    Potje in de kamer zetten.
    Werken met stickers?
    Onze zoon had met zindelijk worden heel snel door, dat hij nog eerder naar de wc moest gaan, omdat z'n broek toen al nat was.
    Als het kwartje maar valt....maar ja die moet eerst vallen;)

4. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Hier loopt onze dochter gewoon in haar blote kont de halve dag (ook al is het "winter" de verwarming staat aan dus is het ook lekker warm). Als ze dan moet gaat ze op het potje of per ongeluk op de grond. Ik zeg dan ook altijd kan gebeuren schat, ruimen we gewoon even op. En nu zegt ze zelf al " kanne beuren" Ik word er zeker niet boos op (heb bij kennissen gezien hoe goed dat gaat, dochter van 4 is nog steeds niet zindelijk)

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Thijmen heeft gister de hele dag in onderbroek door het huis gelopen. Toch nog wel wat ongelukjes, maar ook veel plasjes op het potje.
    Stickers doen we al, hoop dat het nu beter gaat door hem gewoon zonder luier te laten lopen.

Deel Deze Pagina