Hoi, Ik vroeg me af vanaf wanneer de Efteling leuk is. Thijmen is bijna 2 en het lijkt me onwijs leuk om te gaan, maar ja heeft hij er ook wat aan? Groetjes Rosa
Ach, Efteling is natuurlijk altijd wel leuk, maar misschien is hij nu nog wat te jong??? Sprookjesbos ed natuurlijk erg leuk, maar jijzelf als volwassene betaald het volle pond en loopt om de meeste dingen heen. Wij gingen toen Quinn net 3 was voor het eerst. Was vroeg genoeg....soms moesten we ook lang wachten, hij kon toen het geduld ervoor opbrengen, weet niet hoe hij dat met 2 jr had gedaan GRTZ
Ik zou nu ook nog niet gaan met mijn dochter (ook bijna 2 jaar). Inderdaad dat lange wachten en het is zo duur (entree). Voor alleen het sprookjesbos en de speeltuin vind ik het belachelijk veel geld. Maar als jullie dat ervoor hebben is het natuurlijk hartstikke leuk! Maar wij zijn b.v. naar een speeltuin geweest zondag (entree is gratis), dus hadden we de hele dag kunnen blijven zo leuk vond ze het. Het lijkt me super als ze wat ouder zijn om dan naar de Efteling te gaan.
zou het niet doen, kan je beter naar sprookjes wonderland gaan in enkhuizen, is maar 7 euro intree pp en kids tot 2 jaar gratis
Onze jongste vindt het ook prachtig, Carnaval Festival en de Droomvlucht bijvoorbeeld. En van de fakir in het sprookjesbos krijgt ze geen genoeg
mijn dochter van 2 vond het geweldig! inderdaad droomvlucht,die bootjes die rond gaan,canaval ze vond het zo leuk allemaal. waarom zou een kind te klein zijn? zelfs de kleinste keek d`r ogen uit
Wij zijn afgelopen juni geweest (Yara 2.5 jaar) en die vond het helemaal geweldig. Sprookjes kende ze al van voorlezen dus het Sprookjesbos helemaal gehad, Carnaval Festival, Droomvlucht, Land van Laaf, Fata Morgana, Mon. Carnaval (kookpotjes), speeltuin, de grote draaimolen, bootjes, kort om harstikke leuk en lekker doen!! (wij gaan zondag weer!!, hadden nog kaartjes over). Veel plezier
Wij zijn geweest toen mijn zoontje bijna 1 was. Hij kon toen nog niet lopen, maar hij zat voorover in de buggy naar alles te kijken. Toen was carnaval festival en droomvlucht al leuk en het sprookjesbos. Over 2 weken gaan we weer en dan kan hij te voet al veel meer ontdekken.
Wij zijn in januari naar de winterefteling geweest. Was super! Marin was toen 16 maanden oud. Tip: neem een hangslot mee voor je wandelwagen zodat je met z'n allen bijvoorbeeld in een attractie als het carnaval kan.
Hoeft toch niet?? Wij zetten de buggy gewoon bij het begin van de attractie neer, volgens mij niemand die hem meeneemt hoor. of ben ik te goed van vertrouwen??
Klinkt wel goed eigenlijk Misschien dat we toch een keer gaan. Nu alleen nog een leuke kortingsactie vinden...haha...
Wij hadden het wel, maar hadden dan ook onze gewone koelstra mee. Vond het net even wat een fijner idee.
Hier ook een hangslot aan onze FirstWheels hoor! Je hoort vaak genoeg dat je kinderwagen zo word gejat!
Wij zijn een paar weken terug geweest, en Robyn vond het heel leuk, maar voor haar hoeven we nog niet te betalen dus dan vond ik het nog niet zo erg. We hadden een vriendin van mij meegenomen, en haar buurmeisje van 5 ging ook mee. Zo konden we toch overal in, we gingen gewoon om en om. En idd een slot meenemen voor de kinderwagen is heel handig. Hadden wij ook gedaan, moet er niet aan denken dat hij door een ander meegenomen wordt.
Wij gingen trouwens met AirMiles; 2800 punten is een gratis kaartje. En je moet wat met die puntjes toch? Je spaart ze niet voor niets!
Voor een mooie kinderwagen zou ik inderdaad een slot meenemen. Ikzelf doe dat niet meer, maar ja die ouwe buggy van mij wil niemand meer hebben al krijgen ze er geld bij